Vriendin die zichzelf wegcijfert?

Haihaai,

kunnen jullie gs-meiden me helpen? een vriendin van mij denkt blijkbaar dat ze niet goed genoeg is, en probeert allerlei dingen uit bij mij om mij maar te laten zien dat ze goed is bla bla. het is een superlief meisje, ik kan goed met haar praten. maar de laatste tijd merk ik het wel vaker.

ze stuurde me laatst tekstjes/gedichtjes die ze gemaakt heeft in de periode dat het uitging en uit was tussen haar en dr vriend. die waren heel mooi. maar waarschijnlijk was het nog niet goed genoeg voor haar, ze stuurd me iedere keer grote gedichten in het engels [waar ze absoluut niet goed in is], en wanneer ik die… ja sorry, ik ben misschien fout bezig… kopieer en plak bij google, word ik doorverbonden bij gedichtensites, waarvan ik HEEL zeker weet dat zij die niet geschreven heeft. en zelfs teksten die bij mensen op hyves staan kopieert ze, en beweerd dat ze ze zelf heeft geschreven.

ben ik nu achterbaks dat ik ze nacheck/haar niet geloof, of heb ik het mis en heeft ze ze echt geschreven, of is ze daadwerkelijk niet helemaal goed bezig.

dit klinkt misschien heel overdreven en hulpeloos. maar ik ben er echt zeker van dat dit niet van haar is. en snap niet waarom ze dan zegt dat het wel zo is. moet ik met haar daar over praten?

help.

Ik denk dat je haar gewoon de waarheid moet zeggen over wat je denkt …
En gewoon zeggen dat ze goed is hoe ze zich zelf is.

Ja da’s zowiezo wat ik wou doen, want echt, ze is een van de beste mensen die ik ken! Ik denk heel vaak dat ze onzeker is, misschien dat het daar aan ligt. Terwijl ze helemaal niet onzeker hoeft te zijn. Mja, in ieder geval, bedankt. :slightly_smiling_face:

Whoo moeilijK!
Ik kan hier niet over oordelen…
misschien eens tijd voor een goed gesprek?

x