Vriendin die té arrogant is

Naja ik heb dus een vriendin die echt heel erg arrogant is. het was nooit echt zo maar alle jongens op school vinden haar dus blijkbaar knap ofzo. en zij doet alsof ze zich er niks van aan trekt maar ze vind het heel leuk. en t probleem is nu dat ze echt heel erg arrogant is geworden. naja wij worden al een beetje aangezien als “het arrogante groepje van school” en ja ik word er ook op aangesproken dat ik arrogant schijn te kijken maar ik doe t niet met opzet en ik bedoel het ook niet zo. naja ze gaat bijvoorbeeld in de pauze op tafel hangen voor mensen hun beeld. en dan zeg je daar iets van en dan kijkt ze je echt aan van waarom praat jij tegen mij. en t lijkt wel of zij “heilig” is. als zij praat is iedereen stil. ik vind het dus echt vervelend en wil er wat aan doen.
heeft iemand dit ook met zo iemand ofzo. we hebben er al is wat van gezegt en toen was het; ben ik arrogant, nee niet waar, echt niet. ik ga daar niks aan doen want het is niet zo. n__n’

Ik kan je helaas niet helpen, want ik maak zoiets zelf niet mee…

:open_mouth: Maar up voor jou.

Wat een truthola

Maargoed ik weet ook niet echt wat je er tegen kan doen,misschien gewoon met haar praten ?

oke, toch dankje :d

God ja zo iemand heb ik in de klas, ontzettend irritant, ik negeer het gewoon, maar aangezien het jouw vriendin is gaat dat moeilijk…

-

ik zou gewoon zeggen: je bent inderdaad misschien niet arrogant tegen mij, of andere vriendinnen, maar veel mensen die je niet kennen zien je wel als een arrogant meisje en daar bouw je dus niet echt een goede reputatie mee op.
als ze echt zo arrogant & populair wil zijn, wil ze ook wel een goede reputatie dus misschien kan ze dan een normaal hoofd trekken als iemand iets tegen haar zegt.
succes!

mensen die arrogant zijn worden maar door 1 ding tot stand gehouden, de brug is zo sterk als de rots die hem houd, wat betekend dat iedereen die om haar heen hangt haar fundering is.

als jullie allemaal besluiten haar links te laten liggen, heeft ze geen echte vriendinnen meer, is ze ook niet meer interesant voor jongens die deels alleen op haar vallen doordat het lijkt alsof alles haar meezit, en is ze just another pretty face.

het klinkt misschien gemeen, maar zoals je al hebt duidelijk gemaakt herkend ze niet dat ze zo doet en alleen zon dramatische actie kan daar verschil in maken.

Ik vind dat een kutstreek als je dat doet. Misschien is zij wel heel onzeker, of misschien denkt ze dat ze zo hoort te doen of is het haar karakter. Je kan veel beter met haar praten dan haar laten vallen.

eens met PREPPY

Ze hebben toch al met der gepraat? En toen deed ze alsnog arrogant, als ze echt onzeker was en geholpen wilde worden had ze wel gezegd wat er dwars zat. dumpen die handel (A)

Oei,niet zo leuk maar heb zelf zoiets nog niet meegemaakt dus kan je niet helpen. :wink:

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/hippedingetjes/

blegh zo’n mensen…

Ik ben erachter gekomen dat mensen ook vinden dat ik arrogant kijk, echt raar, want ik ben totaaal niet arrogant. Vind ik dan.

je kan niet arrogant zijn, je lijkt arrogant.
ik kijk ook ontzettend arrogant als ik normaal kijk terwijl ik dat helemaal niet zo bedoel.

zulke types heb je er altijd bij.

maak haar duidelijk dat ze irritant is.
het nadeel is dan wel dat ze dan weer ‘gekwetst’ is en jou niet meer als vriendin wilt.