vriendin die opeens raar doet

mijn vriendin had met een jonge vekeering en ik vond hem leuk. naja ik ga hem niet afpakken ofzo. later was het een week uit en toen vond hij mij leuk en vroeg hij mij, dus ik vet blij. maar toen moest ik het mijn vriendin vertellen. maar zei was eerste ze zei zo ‘’ nynke eerlijk vind je p leuk?’’ ik zo ‘’ hoe weet je da’t’’ naja zo wist ze het en ze was niet boos. nu zit ze op msn te zegen dat ik der had moeten vragen of het wel mocht. en toen zei ze allemaal niet zo leuke dingen dus ik heb der geblokt en tegen mijn vriendje gezegt ‘’ als ze iets zegt over mij wil je het dan zegen. alleen nu ben ik vang dat ze mijn vriendje van mij afpakt omdat hij haar nog leuk vind maar mijn vriendin hem niet maar dat ze dat gaat doen om mij te kwellen.

wat denken jullie? wat kan ik het beste doen?

Er bestaat nou eenmaal een ongeschreven regel tussen vriendinnen dat je van elkaars exen afblijft…
Ik zou met haar gaan praten en haar deblokkeren op msn. Ook moet je niet je vriendje als contactpersoon gaan gebruiken, daar wordt het niet beter op

ook niet als je vriendin is vreemdgegaan toen ze met nu mijn vriendje had

Wat er ook gebeurd.
Je blijft van je vriendinnen hun exen af.
Dat hoort gewoon zo.

Ik denk dat je daardoor het er zelf wat naar hebt gemaakt.

Nou dan mag de bedenker hiervan stront happen, want je kan er namelijk niks aan doen als je op de zelfde jongen valt.

Maarja gewoon alles rustig uitpraten is het beste

En dan dacht ik dat ik een puber was.

dankû
okeej goed…

ik ga wel met exen van vriendinnen zolang ze niet langer dan een jaar hebben gehad ofzo ik bedoel als je nauw eenmaal verliefd ben op elkaar

maar ik snap ook dat ze boos word en afreageert

Dat klopt ook wel, echt waar.
Maar je hoort zo belachelijk vaak dat meisjes hier gruwelijke ruzie over krijgen…

okeej als ze zo reageert okeej , maar eerst was ze blij voor mij en net deed ze heel raar. ze was gewoon boos

ze had dr dag niet en was misschien jaloers omdat ze nu niemand heeft

Dat maakt het wel iets anders ja, hoe lang hadden ze?

Ik vind het een beetje je eigen schuld. Eerst pak je haar vriendje af, vervolgens blokkeer je haar en dan gebruik je ook nog eens je vriendje als tussenpersoon. En dan maak je je er nu druk over dat je vriendin misschien wel eens jouw vriendje af kan gaan pakken, ik zou me juist zorgen maken over jullie vriendschap.

1. ik heb hem niet afgepakt zei is vreemdgegaan en heeft het zelf uitgemaakt ( ze hadden 3a4 dagen? )
    2.dat heb ik niet gedaan mijn vriendje als tussen persoon, nouja beetje dan dat deed ik dat se niet dingen over mij zou liegen.
    3.onze vriendschap is nooit goed geweest

als jullie nooit echt goede vrienden zijn geweest waar maak je je dan druk over het zou waarschijnlijk binnekort toch wel op een punt zijn gekomen dat jullie niet meer met elkaar om gaan ,

en als hij 4 dagen met haar heeft gehad , denk je dna echt dat hij serieus is ? waarschijnlijk is het bij jouw ook na een week weer uit want als je verliefd op iemand bent maak je het niet na een paar dagen uit en vraag je dan weer een paar dagen later iemand anders

dat is mijn mening (a)

mijn vriendin was vreemgegaan dus heeft sei het uitgemaakt

Die titel ook: Vriendin die opeens raar doet.

1. Ze is niet eens een vriendin 4 life ofzo.
  2. Je bent 13, dan al verliefd? xO
  3. Dump die player. In 1 week 2 vriendinnetjes? Ik zeg: basisschool.
  1. nou we hebben tijden en dan zijn we het echt maar soms wil ik haar wel wurgen ( doe ik natuurlijk niet maar z’n gevoel)
  2. wttn kan dat niet?
  3. why basischool? mijn vriendin ging vreemd xD maar was geen wek ofzo hoor, uhm ff denken een maand ofzo