vriendin die na aapt

Ik heb een vriendin en die doet echt alles wat ik dus ook doe.
Als ik iets zie in de winkel wil zij het ook.
Als ik iets maak voor in me agenda doet ze precies het zelfde.

Weten jullie mischien wat ik met haar aanmoet, want dat na apen is nogal irritant.

gewoon eerlijk zijn,
en ut haar subtiel zeggen.
(:

sterktee <33

Zeg er iets van!

Nee :astonished: !

wat zij zegt dus

confronteer haar ermee.

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Het was mijn beste vriendin. Dit is hoe ik het heb aangepakt:
Ik begon me steeds meer aan haar te irriteren dus op een gegeven moment hadden we ruzie om van die kleine dingetjes. Ze belde mij en zei dat ze het goed wou maken, toen heb ik haar verteld waar ik mee zat. Ze zei dat ze het niet door had en dat ze het nooit meer zou doen. Ook nooit meer gebeurd…
maar weet je wat het nu is; ik irriteer me nog steeds mateloos aan haar. Ik sta voor haar op #1 en al mijn andere vriendinnen zeggen dat ze me helemaal geweldig vind… Iedereen weet dus dat ik haar niet op #1 heb, maar bij haar schijnt het niet door te willen komen. De ene keer is ze we weer kei kortaf en de andere keer zegt ze weer loveyou enzo… Ik weet niet meer waar ik aan toe ben… wat voor nog meer irritaties zorgt.
Mijn advies is dan ook; om het te zeggen
maar ik zou niet raar opkijen als over een jaar jullie vriendschap nog steeds stroef verloopt…
maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf, ik vond het na apen zo erg, dat ik er soms huilend van wakker lag, alles leek ze niet alleen te willen na doen, maar ook nog eens beter te willen doen… Ik ben blij dat dat i.i.g. voorbij is, maar ik heb eigenlijk geen zin meer in een vriendschap met haar

Ik zou het zeggen tegen haar.
zij hoeft jouw toch niet te zijn?
als je wel graag vrienden wil blijven (wat ik denk _ moet je dat wel een beetje subtiel doen.

als je dat niet wil kraak je haar gewoon af :smiling_imp:
nee grapje, dat is ook zo sneu.
maar zeg er wel wat van.

Ben ik nou raar of vond ik het altijd super tof op de middelbare als mijn beste vriendin en ik dezelfde outfit hadden en zelfde spullen.

Je moet het zeggen, misschien merkt zij het niet eens, doet ze het onbewust.

dat vond ik ook altijd vet tof! nja mijn vriendin en ik hebben best wel de zelfde smaak en dan heeft mijn vriendin iets in der handen en dan denk ik: oooh leuk en als ik het ook wil passen vraag ik het wel even of ze het niet erg vind of ik het ook even pas.
maar komt niet vaak voor ofz

jij bent raarXD. ik heb er zware haat aan als meisjes me WILLEN na-apen… ik draag meestal toch wel wat duurdere kleding, en dat is dan bijv een groot gebreid vest waarvan ze vorige week zeiden dat zulke vesten ugly waren. draag ik het lopen ze de week daarop met een goedkope nepversie ervan…
be original!

‘‘Hou is op vervelend mens’’

XD of als ze weer zo doet: ‘‘Waarom heb je steeds het zelfde als wat ik heb?’’ ( ‘’:

Wouw, ik ben trots op je dat je dure vesten kan kopen en dat al je vriendinnen in goedkopere versies rondlopen :blush:

http://www.automotiveforums.com/kris/kris/%2Bjunk/bitch.gif

^lol dat plaatje.
zoals iedereen zegt: praat met haar :slightly_smiling_face:. als je het niet zegt krop je het op en reageer je het op de verkeerde momenten af en misschien wel bitchy (dat is bij mij altijd wel zo…)