Zoals de titel als zegt.
Ze denkt dus dat zij mijn enige goede vriendin is.
Als zij eindelijk is vraagt om af te spreken,
En als ik dan Nee zeg,
wordt ze boos.
Ze begrijpt niet waarom ik niet kan.
Hallo? Ik heb meer in me leven dan alleen jou…
Ze denkt dat ik niks doe, alleen maar computer ofzo.
Ik wil niet dat ze me zielig vindt.
Want dat ben ik helemaal niet!
Ik heb meer vriendinnen dan haar.
Als ik zeg, ik ga morgen met een andere vriendin,
Dan zegt ze heel verbaasd ooooh.
Ze denkt ook dat ze altijd bij me aan de deur kan komen,
Van, ‘‘Oh die is er toch wel!’’
Dat heeft ze zelf een keer gezegt tegen me!
Kan het dat ze dan jarloers is, ofwat?
Het is al 1 jaar bezig en ik weet het niet.
Ze is een goede vriendin, op dit na.
Misschien kun je de volgende keer je OP even wat normaler typen? Vond dit nogal irritant lezen.
Ik denk dat ze gewoon graag met je af wil spreken en misschien zelf niet zoveel vriendinnen naast jou heeft? Ik denk niet dat ze jaloers is.
amen.
Ik las dit in gedichtvorm :")
Ik denk inderdaad ook niet dat ze jaloers is, maar ik zou wel met haar praten hierover. Zeg dat je haar wel als een vriendin ziet, maar ze niet de enige is.
Ik snap niet zo goed waarom dit een groot probleem is, maar ok.
Vertel haar duidelijk dat je haar wel als een goede vriendin ziet, en dat ze wel op je kan rekenen, maar dat je ook andere mensen hebt met wie je af en toe afspreekt.
Kun je haar niet wat in je andere vriendengroep integreren?
Als jullie al zo lang bevriend zijn kun je er toch normaal over praten. Ik snap wel dat het vervelend is, maar als je niet met haar praat zal ze niet ‘stoppen’. Misschien doet ze het onbewust.
En ik zou ook met haar praten. Je kan je wel in je eentje zitten irriteren aan haar, maar misschien heeft zij niet eens door wat het met jou doet.
Neem een agressieve hond, dan blijven de mensen die zo maar bij je aan komen waaien wel weg (werkt bij mij).
Het kan zijn dat ze zo graag bevriend met je wilt zijn, dat ze het een beetje dwingt. Neem jij wel eens het initiatief? Zo nee, probeer dat eens. Misschien ziet ze dan in dat zij niet alles hoeft te doen in jullie ‘relatie’ en wordt ze waarschijnlijk iets minder opdringerig.
En je kan het ook gewoon even duidelijk uitleggen of haar evt is meevragen