Vriendin confronteren.

Beste dames,

Ik ben de laatste tijd een beetje smoor op een jongen. (Er kwam feedback van zijn vrienden en vriendinnen dat het ook wederzijds was) Maar er kwam ook feedback dat zijn beste vriend mij leuk vond. Dus dat is al een gecompliceerde situatie.

Nou heb ik een vriendin. Maar op mijn verjaardag zelf (En toen gaf ik ook een feestje) heeft ze geprobeerd zelfmoord te plegen. Waardoor ze natuurlijk niet meer kwam. Ze heeft overigens ook heel veel problemen.

Nu kreeg ik een smsje van haar ex vriend dat ik haar moest melden dat zei hem met rust moest laten.

Nu tot the point. Nu zie ik telkens berichten op hyves van haar naar hem (de jongen die ik leuk vind. En niet haar ex) toe. En dat ze zijn nummer vraagt en flirterig bezig te wezen.

Zei weet niet dat ik hem leuk vind. En het hele verhaal erachter (vond ik niet erg toepasselijk om in haar situatie daarover te beginnen)

Maar ik zit er heel erg mee, dat ze zo loopt te flirten (Ze kent hem namelijk ook niet eens persoonlijk…)

Zal ik haar ermee confronteren? Of niks zeggen, en gewoon proberen geen zorgen te maken?

Vertel haar gewoon dat je hem leuk vindt!

hmm, lastige situatie!
maar ik zou toch proberen het haar te vertellen want als jullie iets zouden krijgen, kan zij het beter nu weten dan wanneer jullie iets hebben
gewoon het haar rustig op een goed moment vertellen, denk ik
succes!

Dus… je vriendin flirt met haar ex-vriend, die eigenlijk jou leuk vindt en jij hem? (sorry ik snap hem niet helemaal :3) Maar verder moet je sowieso altijd eerlijk zijn tegen iedereen, vind ik. (:

Nee. Het is een heel ingewikkeld verhaal. xd

Maar ik vind een jongen leuk. En zei flirt er heel erg mee. (En ze kent hem niet persoonlijk). Maar omdat ze zoveel problemen heeft vraag ik me af of ik haar hiermee moet confronteren. (En ook omdat ik denk dat ze aandacht zoekt bij mensen om haar af te leiden, dus vandaar dat smsje van haar ex naar mij)

Nu een beetje duidelijk?

Ik vind het al een beetje raar dat ze flirt met een jongen die ze niet eens persoonlijk kent. Maargoed, jij voelt je hier niet goed bij. En als goede vriendinnen moeten jullie hier toch over kunnen praten?

En als ze dan zoveel problemen heeft en een poging tot zelfmoord heeft gedaan, heeft ze dan nu wel hulp??

Haar moeder heeft haar zwaar mishandeld. Ze heeft geen familie, foute vrienden, een nare vriend (nog vreemder)

En tuurlijk, ik wil er wel over praten. Maar ik wil het haar niet nog zwaarder maken dan het al is voor haar.

Ik vind dat je haar niet der gang kan laten gaan omdat ze het al moeilijk heeft… Je moet haar gewoon vertellen waar je mee zit en hopen dat ze het niet te slecht opvat.

misschien iemand anders voor haar vinden :slightly_smiling_face: zodat zij hem vergeet en helemaal op die andere jonge stort hoef je het ook niet te vertellen miss later als zij die andere jongen dus superleuk vind :slightly_smiling_face:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~gewoon een iedee :slightly_smiling_face:

Eigenlijk… snap ik het niet.

Gewoon zeggen dat je hem leuk vind, zij weet niet dat jij weet van die krabbels, toch?

Ik zou uitleggen, dat je hem heel leuk vind en dan zal ze de hint wel snappen?

Zo niet dan leg je het uit als vriendinnen onder elkaar enzo, niet ‘confronterend’ maar eerder ‘dit vind ik niet zo leuk want …’

als hij voorbij loopt, dan moet je tegen haar zeggen dat je hem leuk vind. want dan heb jij het zeg maar eerder gezegd en dan laat ze hem wel met rust

naja zij doet op zich niets verkeerd omdat zij ook niet weet dat jij hem leuk vindt, maar ik zou het een keertje tegen haar zeggen als iets luchtigs (:

Eigenlijk wel. Want ze heeft een vriend.

Zij. Zij zij zij zij zij. Niet zei. Zei is een werkwoord, verleden tijd. Je schrijft ook jij, mij, hij. ZIJ. AAAAARGH.

als ze een vriend heeft zal ik je er niet al te druk over maken,
zal ze vast niet flirterig bedoelen…
gewoon een keer zeggen van: aah die … is echt zo leuk! En zo een beetje over hem beginnen…
Snap dat het supermoeilijk is…
naja,
veel succes, en hopelijk gaat het ook beter met je vriendin!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ik dacht zo’n beetje hetzelfde als kimmmmG,
het niet te confronterend zeggen maar gewoon eens n opmerking maken van; oh hij is echt leuk :’)