Vriendin by me slapen morgen,wat te doen ? :$

Hááááii ! :slightly_smiling_face:

HET WORD EEEEN WEEEKJE LATER, :blush:
Een vriendin komt by me slapen,
en ik weet niet wat ik met haar moet gaan doen…
Ik woon namelyk in Zaandam,en daar is niet zoveel te doen.
Hebben jullie ideetjes ofzo ?? :blush:
Laat ét graag weten
Bedankt. -xxx-

Dansen.

Dagje Amsterdam, Pathe’tje, Primark (is ook dichtbij). Komt ze zelf trouwens uit Zaandam? Als het mooi weer is kun je mss naar het strand --niet om te zwemmen—

flms kijken
muziek luisteren
quiz doen
tijdschriften lezen
make up doen
als ze 's middags komt winkelen en daarna uiteten
boys checken op internet ;p
karaoke
(:

Háááái

Je kunt gaan zwemmen, dansen, lol trappen, spelletjes doen.

Nou, hier heb je ét

-xxx-

Er zijn zooooooveel dingen om te doen met vrienden… (en er zijn ook al zat topics over trouwens)

Maar goed, je kan film kijken, uitgaan, kamperen :3

+1

Ga samen een stukje tekst schrijven met een ‘ij’ bij de woorden: ijsje, ijverig, lijst, rijst. En niet met een ‘y’.

Dat zyn goede ideetjess =)
BEDANKT.
xx.

Nog meeer leuke ideeetjes ? :blush:
Wel iedereeen BEDANKT ! :slightly_smiling_face:

snacks maken, kijk naar die friday night snacks op girlscene staan echt lekkere dingen in joh…
en chatroulette is altijd wel grappig om met n vriendin te doen hahaha…

Maak leuke&grappige foto’s?
Ga gewoon even wandelen en bijpraten, over de toekomst of verleden?
films kijken
Schilderen
Knappe jongens zoeken… :wink:

Op het terrasje zitten…

Gezichtsmaskertjes, make-up, films kijken, …

chocolade fondue altijd groot succes hier :grinning:
een filmpje ,nagels doen ,jongens kijken …
alles wat niet mag:D

Mijn ideale dagje als ik met vrienden/vriendinnen ben is eerst ergens ontbijten, zoals bij Starbucks of bij zo’n donutzaakje, daarna de hele middag shoppen en een leuke outfit scoren voor de bios, waar je heen gaat na het shoppen. Na de bioscoop ga je uit eten en nadat je uit eten bent geweest nog naar een danceparty.

En er zijn heel veel meiden die een hele dag met mensen om hen heen niet volhouden. Dan worden ze moe en/of chagrijnig. Maar dat is heel logisch, ik ben ook de enige uit het gezin die daar geen last van heeft.
Als je jezelf hier juist wel in herkent, kan je wat dingen skippen of switchen, of misschien wel combineren (broodje eten al winkelend).

Als je je 's avonds gewoon verveelt, dus als niemand wil film kijken, opmaken,enz., kan je ook op zo’n anonieme chatsite gaan praten met mensen, dat is echt heel leuk! Of wat dacht je van ‘Doen, Durven of de Waarheid?’

Bovendien, het is ook hoe je het bekijkt wat de sfeer maakt.
Als jullie allebei niks te doen hebben maar toch zitten zeuren dat het saai is, dan wordt het ook steeds saaier. Je kan ook gewoon genieten van even rustig op de bank hangen en niks doen (geloof me, dat mis ik soms echt als ik ben vriendinnen ben ;p)

Misschien heb je er wat aan, misschien hebben anderen er wat aan, en misschien ook niet.
Good luck! xx

^ Bericht is uit 2011