Vriendin boos vanwege een vest.

Hooi!

Ik ging in de kerstvakantie een baseball vest halen bij de Primark, maar deze waren op en ik baalde heel erg. Twee weken geleden liep ik met een vriendin door de stad en zagen we de only en zei ze ‘kijk, dat vest wil ik!’ en dat was ook een baseball vest. ‘Ja idd die is superleuk, ik wil er ook nog 1’ zei ik. Toen kwam mijn moeder zondag terug uit de stad en had als verrassing dat vest voor me meegenomen, ik helemaal blij tegen die vriendin vertellen en zei was helemaal woest, omdat ik dat vest heb, terwijl zei die wilde. Ik snapte dat niet echt, want ik wilde die toch ook en überhaupt wilde ik al vanaf de kerstvakantie een baseballvest. Ik ga ook niet tegen mijn moeder zegge ‘nee mam, ik wil hem niet, want een vriendin van mij gaat die kopen en dan wil ze niet dat ik hem heb’. Ik vind het juist leuk als iemand hetzelfde vest als mij heeft, dat is toch een teken dat hij leuk is?
Bovendien draagt ze nooit zulke dingen, dus ik vind het echt raar dat ze er boos om is. Eerst ging ze me negeren en nu gaat ze tegen mijn beste vriendin roddelen hoe vervelend ik wel niet ben en dat ik dat toch echt niet kon maken blabla.

Wat vinden jullie ??

Ik vind het raar hoor.
Als het nou iets heel bijzonders was, maar iedereen heeft bijna nu zo’n vest…
Vraag of je moeder met d’r wil praten? :’)

Vervelend zeg. Beetje kinderachtig dat ze zich zo gaat gedragen. Blijkbaar is ze gewoon ontzettend jaloers.

M’n ma zei meteen ‘moeten we het terugbrengen? Ruzie is niet leuk’, maar de kaartjes zijn er al af dus dat gaat sowieso niet.

En die vriendin zei ook ‘Nou, je mag hem nog niet aan doen tot ik hem heb’

haha, wat een stom mens jouw vriendin

Ik zou je er niets van aantrekken en zeker niet dat vest terug gaan brengen? Hallo, moet de halve wereld dan dat vest terugbrengen, want genoeg mensen lopen ermee.

En draag gewoon dat vest wanneer jij wilt (:

Maar ik weet nu dus eigenlijk niet goed wat ik moet doen.

Nogal erg kinderachtig van d’r.
Sowieso ze heeft echt geen alleenrecht op dat ding hoor? Als ik winkel ga ik ook niet bij elk kledingstuk denken o die en die heeft iets wat erop lijkt dus ik koop het maar niet. Nee als ik iets leuks zie koop ik het gewoon. Waarom zou een ander mogen bepalen dat jij iets niet mag kopen?
Bovendien loopt 40% van Nederland met zo’n ding dus zo origineel is ze nou ook weer niet haha

Morgen dat vest aan doen naar school :slightly_smiling_face:
En als ze dan stom gaan doen tegen je kan je zeggen dat je echt niet door haar laat bepalen wat je wel of niet mag dragen.

Nee ik vind hem ook niet echt orgineel, maar wel leuk :’). En ik vond het erg lullig om als ik die kreeg te zeggen ‘Ja maar die moet ik niet hoor, dat mag niet van L.’

Bovendien zei L. tegen mijn beste vriendin ‘Ja ze ging allemaal smoesjes bedenken dat haar moeder die voor haar had meegenomen enz’, terwijl mijn moeder die echt heeft meegenomen -.-

beetje kinderachtig van dat meisje, zeker omdat ze wel wist dat jij dat ding al heel lang wilde. Ik zou er even met haar over gaan praten dat wat ze nu beweert niet het juiste is.

Morgen doe ik hem sowieso aan, alleen waarschijnlijk zij dus ook, omdat ze hem vandaag heeft gehaald en ze wilde hem de volgende dag aan.

Ik wil wel met dr overpraten, maar ze doet nu wel weer een beetje normaal, maar achter mijn rug om niet.

Wat kinderachtig van haar… Trek je er niets van aan!
Ga het vest zeker niet terugbrengen, ik vind het heel lief van je moeder dat ze hem meegebracht heeft voor je.

Probeer na school eens rustig met haar erover te praten en zeg dat je écht de waarheid spreekt. Als ze je niet gelooft, is ze je niet waard als vriendin.

Ik vind t een beetje overdreven van haar
misschien kan je een andere leuken voor haar zoeken/kopen
er zijn er genoeg in de winkels

Maar ik ga natuurlijk niet tegen haar zeggen ‘mijn moeder heeft het echt meegenomen’, want dan weet ze dat mn beste vriendin hun gesprek heeft doorverteld zegmaar.
En ze heeft hem als het goed is nu al gekocht,

jaloers laat haar
je mag zelf bepalen wat je draagt
het is geen wedstrijd

leuke vriendin heb je dan -__-

dat vind ik echt heel kinderachtig van haar! ik zie super veel meisjes met zo’n vest, dus dat jij er een koopt en ze daar woest om wordt is super onredelijk! :wink:
Ze is gewoon jaloers, maar ik snap heel goed dat het voor jou lastig is dat ze vriendinnen tegen je opstookt… ik zal als ik jou was tegen haar zeggen dat het echt niet jouw bedoeling was, en als ze dan niet wilt horen is het gewoon dom voor haar! :slightly_smiling_face:

ik hoop dat je hier iets aan hebt! :grinning: