[i]heeej, alvast bedankt voor het lezen!
een hele goede vriendin van mij, we noemen haar A, had een tijdje geleden een vriend, we noemen hem even B. na zo’n 3 maanden is dit uitgegaan door de vader van B, hij gaf haar namelijk btg zodat ze konden bellen/smsen en wou foto’s maken als ze ‘dingen’ aan het doen waren. B’s vader stuurde A ook allemaal prive berichten op hyves en nog wel meer dingen, hij deed alsof A zijn vriendinnetje was ipv die van B. ik ken verder niet alle details. maar B ziet niet in wat zijn vader doet. de ouders van A hebben aangifte gedaan & daar is door de politie niks mee gedaan. A heeft een nieuw nummer en een nieuwe hyves omdat zijn vader haar gewoon bleef ‘‘stalken’’.
maar nu heeft een vriendin van mij & A met B. zij is veel jonger dan A en zal dit ook niet inzien. maar A mag van haar ouders dit verhaal niet vertellen aan andere behalve aan mij en nog een vriendin. we zijn er een beetje bang voor dat zij er wel in gaat trappen. misschien gebeurd er wel helemaal niks, maar we zijn toch best wel bezorgd om haar. eigenlijk willen we haar een beetje beschermen voor de vader van B, maar we weten niet echt hoe? [/i]
xoxo