Vriendin beroemd(er) maken!

Goedemiddag allemaal!

Ik begin hier alvast mee; als dit onder reclame valt dan note ik een mod. om het topic te sluiten en alvast mn excuses!

[i]Mijn lieve vriendin is een super goede zangeres en blogger. Ze heeft meegedaan aan camp rock en heeft een chanel op youtube, een blog op blogspot, myspace&lookbook. Ze is een enorme fan van Taylor Swift en wil later graag zangeres worden. Nu zingt ze natuurlijk al heel veel maar ik zou haar graag beroemder laten worden! Snappen julli een beetje wat ik bedoel?
Ik vroeg me dus af of iemand ideetjes heeft hoe ik haar nog bekender kan maken!

Alvast heeeel erg bedankt!

xxxxJasmine[/i]

www.youtube.com/user/DMISTUFF
www.demiknightslife.blogspot.com

Twitter en zo…

Maar als ze niet goed is zal ze niet beroemd worden, om je te waarschuwen. Bovendien hoop ik voor je vriendin dat het haar niet bepaald om het ‘beroemd’ zijn gaat.

@JustxDreaming

Ze is hartstikke goed! Maar het gaat niet om het beroemd worden van; kijk ik ben … en ik kan zingen. Ik wil haar graag bekender maker. Bedankt voor je reactie!

Youtube.

@Miousana

Ik weet niet of je de beginpost gelezen hebt, haha Maar daar heeft ze al een Chanell op! Dankje!

Twitter, dat dacht ik ook. :stuck_out_tongue:
Misschien kun je als zij bijvoorbeeld Bruno Mars covert de link van het filmpje naar zijn Twitter tweeten?

@BlowMeKisses

Dat is echt een goed idee!! Dankjewel! Wat is de twitter van Demi lovato?

Up!

nu ben ik best benieuwd kun je een linkje posten? (:

http://twitter.com/#!/LovaticsUnited

Als ik een link van haar stuur valt dat dan onder reclame? @FizzyBear?

Upje?!

up :slightly_smiling_face:

Te beginnen met in je post linkjes zetten.

• gedaan!

@LITTLEBADGIRL, dankje voor de UP!

link van youtube filmpje ofzo?

@mouche

Die heb ik net voordat jij reageerde erin gezet!

Willen jullie ook je mening over haar geven?

ik luister nu scyscraper, en ik vind het echt mooi !
alleen jammer dat het geluid zo zachtjes is. maar daar kan zij denk ik niks aan doen ,

Dat licht bij die Youtubefilmpjes vind ik echt vervelend.