vriendin als enige niet uitgenodigd

Heej,
Ik heb een beetje een ingewikkeld verhaal.
4 jongens uit mijn klas geven een feest. Met één van die jongens ben ik en een vriendin van mij (M) best goed bevriend. Maar twee andere jongens hebbens een hekel aan M. Nu is zij als enige niet uitgenodigd op dat feest (we hebben een groepje van 10 vriendinnen… allemaal uitgenodigd dus, behalve zij). Ik vind het echt lullig en ik vind het ook raar dat die ene vriend haar niet uitgenodigd heeft. Ze hebben ongeveer 100 mensen uitgenodigd… dus voor die anderen maakt het ook niet echt uit of zij er nou wel of niet is. Maar hoe kan ik dus subtiel aan die vriend vragen of ze M nog willen uitnodigen?

ik denk dat je het gewoon zo moet laten, het is hun feest en als ze besloten haar niet uit te nodigen, moeten ze dat zelf weten.

Wat is de reden dat ze een hekel aan haar hebben?

gewoon het erover hebben wie ze hebben uitgenodigd?
(net doen of je het niet weet)?
en dan ‘jaa want ik moet nog ff gaan shoppen (kado kopen, kleding?) met M voor het feets’

zoiets? wel lullig idd

vraag aan die vriend of je haar niet stiekem mee kan nemen,
maar idd waarom mogen ze haar niet?

gewoon tege ze zegge dat je het lullig en kinderachtig van ze vind en dat ze gewoon mee komt.

Dat weet ik eigenlijk niet,… maar ik denk omdat ze best druk kan zijn… in de klas enzo…

dat is toch positief op een feest?
maar vraag aan die ene jongen die ook met haar bevriend is waarom hij haar dan niet uitnodigt als er toch 100 mensen komen
wel echt lullig!

neem haar gewoon mee
party chrashen.

Je kan iemand niet verplichten iemand uit te nodigen op z’n eigen feestje. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als er mensen op je feest komen waar je een hekel aan hebt?