Vriendenuitnodiging terughalen?

Weet iemand hoe je op hyves een vriendenuitnodiging terug kunt halen, zodat diegene het niet ziet? nogal een lang verhaal waarom ik die uitnodiging wil terughalen, maar weet iemand hoe het moet?

xx

volgensmij kan dat niet…

als je hem hebt geaccepteerd of hebt verwijderd kan dat niet…

nou ik had dus 3 jongens een uitnodiging gestuurd, en 1 daarvan weigerde dus, deed een beetje moeilijk. het zijn vrienden van mn ex dus ik wil meer gezeur voorkomen :wink: nogal vaag verhaal, maar ik wil dus die uitnodiging “terughalen” zodat die 2 andere jongens het niet zien.

kun je hem niet nog een keer uitnodigen, en dat het dan ongedaan wordt gemaakt? Want volgens mij heb ik zoiets weleens per ongeluk gedaan, haha.

ja dat kan niet…

Ik weet waar dat kan!
ik zoek het even voor je op oke?

http://www.hyves.nl/vrienden/uitgenodigd/

maarrrr, dan weet diegene alsnog dat je hem hebt uitgenodigd, omdat hij daar een berichtje van krijgt?

hihi heb zelf al gevonden hoe het moet! dacht ook eerst dat dat wel niet zou kunnen, maar ik heb bij de FAQ gekeken, en daar heb ik het gevonden.

Misschien voor de mensen die dit ook wel eens hebben:

ga bovenin op het knopje “vrienden” staan (staat naast knopje home & mijn profiel) > klik op “vrienden beheren” > dan staat ergens rechts “netwerk vergroten” ofzoiets. dan staat daarbij: “uitstaande uitnodigingen” > daar klik je op en dan kun je openstaande uitnodigingen verwijderen.

maar iig thanks :wink: