vriendengroep

Heey,

dit topic is bedoeld om een beschrijving te geven van je vriendengroep (het hoeft niet per se een vaste te zijn, mag ook mensen waar je af en toe mee omgaat). Met wat voor mensen gaan jullie om? Ik ken bijvoorbeeld een meisje met rood haar en gothicachtige meisjes. Meerdere meisjes waar ik wel eens mee om ga houden van anime en manga enzo, en japanse muziek en verder ken ik meiden die super goed kunnen tekenen of zingen. Ik voel me wel thuis tussen al die verschillende soorten ‘persoonlijkheden’ (wist ff geen ander woord ervoor), en gelukkig accepteren ze me gelukkig wel gewoon zoals ik ben. Want ik ben gewoon een doorsnee brunette.

PS: Misschien is hier al een soortgelijk topic over, en misschien is dit topic wel gewoon totaal nutteloos, maar in dat geval kan er een slotje op. En anders zou ik zeggen: laat even een reactie achter, ik ben wel benieuwd!

Ik snap niet helemaal het nut hiervan :"D

Ik ga om met metalheads, emo’s, alto’s en huppelkutjes en typische hagenezen. En ja ik voel me geweldig tussen ze allemaal =’) Ookal zie ik de ene groep veel minder dan de andere.

Ik was gewoon benieuwd naar wat voor types er in je vriendengroep zitten. Verder heeft dit topic idd niet echt nut. Maar dat zei ik al in de beginpost. :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel interessant! Ik ga ook met heel veel verschillende om, maar het zijn vooral doorsnee meisjes! een paar beetje daar vanaf wijkend

Ik ga wel om met heeel veel blonde meisjes, je zou het bijna tutjes noemen :stuck_out_tongue: Ze zijn heel lief, soms serieuze gesprekken, soms dom lachen om helemaal niets.
ze verschillen wel allemaal van karakter maar i love them, ik voel me er prima bij!

Ik ga vooral om met mensen die lichtelijk gestoord zijn, de meeste dan :stuck_out_tongue: Ze zijn echt allemaal heel erg verschillend en we vallen nu ook redelijk uit elkaar als groepje, daar baal ik echt van want we hadden het echt heel erg leuk met elkaar. :frowning_face:

^ Haha ik ga ook om met een lichtelijk gestoorde :grinning: AND I LOVE IT

en die anderen, daar wil ik het op dit moment even niet over hebben xd.

Hmm… lichtelijk gestoorden stonden nog niet op mijn lijstje. Maar nu je het zegt, die komen wel degelijk in mijn vriendengroep voor. :stuck_out_tongue:

En dat van zoveel topics niet.

‘Want ik ben gewoon een doorsnee brunette’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

allemaal doorsnee mensen eigenlijk :’’)
De een is redelijk slim, de andere is de grappige van het stel en de rest is gewoon super leuk

Op de middelbare school hoorde ik wel bij de outcast :’) Maar het was een supergezellige groep :slightly_smiling_face: Voornamelijk wel doorsnee mensen met een gestoorde edge.

Tegenwoordig ga ik zowat met iedereen uit mijn leerjaar om.

Ik ga vooral om met het ‘afvoerputje’ van de school, teminste zo noem ik het dan :wink: Het zijn allemaal hele anderen personen, en groepjes. Ik ben meer het kind, maar de groep waarmee ik het meest mee omga is toch wele en mengesel van meiden (en homovriend) die het niks boeit wat een ander vind, de andere juist heel erg. En ik zoek graag avontuur terwijl de rest bangig is ingesteld.

Maar het zijn stuk voor stuk schatten hoor, ik wil ze niet kwijt, hoewel iemand die ook graag plezier maakt en meer durft natuurlijk van harte welkom is. :slightly_smiling_face: