Vriendengroep

Hoi allemaal,

Ik wil zo graag een soort vriendengroep met vriendinnen…
maar helaas heb ik dat niet ik heb eigelijk maar 2 echt goeie vriendinnen en de 1 heeft ook al een soort vriendengroepje omdat ze op een andere school heeft gezeten en wat ouder is, me andere vriendin heeft ook niet echt een vrienden groep maar het lijkt me zo leuk… hebben jullie ook allemaal een vrienden groep? en is dat zo gegroeit? tell me

Dat komt vanzelf zo…? Dat was bij mij iig het geval. En wees blij dat je 2 goeie vriendinnen hebt.

Ik heb echt wel een grote vriendengroep, 7 meisjes en 2 jongens. Dat is vanzelf zo gegroeid :wink:
Het verandert wel telkens :wink:

Als die ene vriendin naar dat vriendengroepje toegaat, vraag dan of je mee mag…

Ik heb een best grote vriendengroep, maar niet iedereen gaat als hecht met elkaar om als met de ander zeg maar :slightly_smiling_face: Het is gewoon zo langzaam gegroeit, ik heb er een met 4 jongens en 5 meiden.

Oké ik ga even tellen hoeveel mensen er altijd staan: wij zijn met 6/7 mensen.
En een ander groepje waar ik ook wel regelmatig bij sta etc. is best wel een grote groep, van zo’n 12/13 mensen denk ik.

ik heb een vriendengroep van ongeveer 15 mensen xD
we gaan niet allemaal met elkaar om, dus ik weet niet of ik het wel echt een vriendengroep kan noemen. maar we organiseren soms wel dingen wat we met een grote groep doen, zoals dobbelen met sinterklaas…

ontmoet wat mensen, onderneem leuke dingen met elkaar en dan als het goed is ontstaat dan vanzelf een vriendengroep. daar gaat natuurlijk wel wat tijd over heen.

ik heb 3 verschillende vriendengroepen. en maar 1 in voel het pas echt als een hechte vriendschapsgroep =3 de andere 2 is meer voor de gezelligheid

dat gaat vanzelf.

Haha sorry maar dat is wel heel sneu. Ik zou echt heel raar staan te kijken als iemand mij vroeg ‘hee jij zit nu bij die vriendengroep hè, mag ik daar ook bij?’
Mijn vriendinnengroep is gewoon zo gegroeid, dat verzin je niet ofzo. Ik ben zelf nogal iemand die met iedereen wel ok kan opschieten, dus dan gaat dat al snel.

Wij hebben een ‘vast’ groepje van 6 meiden, dan 2 meisjes waar we ook allemaal mee bevriend zijn, maar die niet echt bij de harde kern horen :stuck_out_tongue: en dan nog de vriendjes van 3 meisjes, en daar hun vrienden van, is denk ik een groep van een stuk of 10? jongens, maar die vind ik zelf niet zo geweldig… en dan hebben we nog een aanhangsel, die denkt dat ze erbij hoort, en zich overal mee bemoeit, maar strontvervelend is…

Ja, het gaat denk ik vanzelf :]. Ga een keertje met die vriendin mee, en praat dan met 1 iemand. en zo leer je miss iedereen kennen

het groeit,
meestal is er een ‘harde kern’ en de mensen daaromheen veranderen vaak wat.

Ik zit nu met ongeveer 4 mensen steeds samen, maar ik hang ook vaak gewoon rond met m’n klas.

Had ik vroeger, helaas is er dikke ruzie ontstaan en zijn we allemaal andere mensen gaan opzoeken.
Nu heb ik niet echt meer vriendinnen 1 goede maar ik zie haar niet zo vaak. En op school ook maar 1 meisje.

Hmm, ik weet niet of je het een vriendinnengroep kan noemen
Kijk, ik zit al vanaf groep 1 bij 1 meisje in de klas, en wij gingen dit jaar met 3 andere meisjes om, maar 1 daar van heb ik niet echt iets mee.

& Toen ging ik meer met een ander meisje om, en die had ook wel een groepje en daar ben ik ook een beetje bij gekomen.
Dusja ik weet niet of je het een groep noemt :stuck_out_tongue:

Ik heb ook een hele grote vriendengroep… iets van 22 mensen ofzo waarvan 8 meiden zo snel geteld…

maar zoiets groeit…dat kun je niet afdwingen! Maar je kunt inderdaad aan die ene vriendin vragen of je eens mee mag!

wij hebben 12 meisjes en 7 jongens en dan ben ik ook nog eens vaker bij een andere groep. de grote groep is al vanaf de 1e en zit nu in de 5e… Die andere is sinds dat ik een vriend heb, dus in begin de 3e klas was dat

ik heb nu een vriendengroep met even denken;
18 mensen ofzo.
met heel veel daarvan ga ik al 3 jaar lang om, maar er zijn ook ‘nieuwen’ bij gekomen.
Onze is gegroeid doordat we al twee jaar lang in de pauzes op dezelfde plek staan, en daar staat ook een andere groep, en toen zijn we steeds meer met elkaar om gegaan.
En de zittenblijvers uit de klassen van andere vrienden komen dan ook bij ons staan etc etc ;p.
Het begon eerst met mij en twee vriendinnen (niet eigendunkerig hoor)
maar toen kwamen er steeds andere kinderen uit de klas bij, en daar weer de vrienden van enzo (: