Ik weet niet of ik het goed doe, post eigenlijk nooit wat op girlscene…
Ik ga klagen *thinkingface* excuses alvast.
Het is voor mij nog 1 dagje school en dan heb ik vakantie, maar ik heb nooit wat te doen tijdens vakanties… Nou ja, niet alleen in de vakanties, ik heb eigenlijk nooit wat te doen…
Ik heb niet veel ‘vriendinnen’ eigenlijk geen, ze gedragen ze in ieder geval niet als vriendinnen…
Ik doe aan paardrijden en daar heb ik 2 vriendinnen, ik doe opleiding verpleegkunde, daar heb ik geen vriendinnen, maar op de middelbare school had ik wel een aantal vriendinnen. 1 van de manege reageert nooit op me, de ander van de manege flirt met mijn ex terwijl ze weet dat ik het niet wilt en ze stopt er niet mee en nu negeert ze me ook al. De vriendinnen van school die praten ook niet meer met me. En als we een gesprek hebben komt het niet verder dan het standaard; “hoi” “alles goed” nog iets te vertellen?" gesprek. meestal komt het niet eens verder dan hoi…
Ik voel me de laatste tijd echt alleen maar crap want niemand die wilt wat doen, niemand die tegen me wilt praten, geen vriendin met wie ik kan lachen en huilen. Ik zit in de knoop met mezelf, me zelfbeeld is laag, ik vind mezelf niet mooi etc.
Ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doen… Ik heb niet eens iemand bij wie ik mijn verhaal kwijt kan.
Geen idee wat ik moet doen, ik heb hier geen zin meer in het dagen alleen zitten en niets te doen hebben :’]
Klaagklaagklaag.