Vrienden

Heeyhoii,

Ik vroeg me af of er mensen zijn die zich wel eens eenzaam voelen omdat ze weinig/geen vrienden hebben. Ik ben 20 en mis eigenlijk wel goede vrienden. Ik heb een goede vriendin maar die is heel erg druk en heeft weinig tijd en mijn beste vriend is verhuist naar de andere kant van het land.

Wat kan ik doen om me minder eenzaam te voelen?

Groetjess

Er zijn diverse vriendentopics in dit board (Lifestyle), waar je contact kan zoeken met meer meiden die opzoek zijn naar goede vriendinnen! Misschien is dat iets?

Ja dat heb ik gezien! Ik heb bij 1tje me laten “zien” maar er zijn er heel veel die lang niet meer in gebruik zijn of waar mensen op hebben gereageerd.

De meeste worden wel gebruikt hoor. :slightly_smiling_face: De ene keer zijn er gewoon meer reacties dan de andere keer!

Ja dat is waar inderdaad! Ik heb me even laten zien in zo’n topic. Ik hoop dat er mensen zijn die zich herkennen in het feit dat je je soms eenzaam voelt als je even stilstaat en nadenkt over vanalles.

ik heb een paar tips die je misschien kunnen helpen.

1. Ga naar concerten die je leuk vind daar maak je vanzelf vrienden of naar een festival.

2. Ga op een sport of bij een vereniging.

3. Doe een keer een cursus die je leuk lijkt.

4. Ga vrijwilligers werk doen.

Hopelijk helpen deze tips, bij mij hebben ze wel geholpen.