Vrienden zoeken.

klinkt misschien heel zielig dit.
Ik heb een beste vriendin. en dat is het haha.
Ik kwam van drie weken vakantie terug in hoop dat ik haar kon zien. maar dat had ik fout want ze was steeds kortaf en wilde niks afspreken.
Ze heeft t veelste druk met haar tumblr, internetvrienden, lowlands,huisdieren weet ik t.
Dus ik had vandaag met haar er over gesproken en die zei dat ik ook andere vrienden moest zoeken.
Maar dat is t probleem, toen ik vroeger andere vrienden had dan vond ze dat ik haar inde steek liet en haar vergat en verwaarloosde. Maar nu zegt ze dat ze ook een beetje veranderd is. Ik weet niet ik ben bang dat als ik andere vrienden krijg dat het dan echt heel slecht tussen ons zal gaan en we nooit meer elkaar zullen spreken. Behalve dat.
Hoe vind ik vrienden in de vakantie die in mijn buurt wonen?
Meeste mensen zijn op vakantie. Uitgaan in je eentje gaat nou eenmaal hard.
Ik heb ook een bijbaantje maar mensen die daar werken hebben totaal andere interesses dan ik.
Iemand Ideeen?

Op school? Ander baantje? Misschien dat je gewoon een keer kunt gaan stappen met een collega en dán nieuwe mensen (potentiële vrienden) ontmoet?

Ga na de vakantie op teamsport? Of inderdaad uitgaan en dan mensen ontmoeten, of oude vriendinnen weer een keer aanspreken of ze een keer willen bijpraten na die tijd ofzo?

zelfde. En bij mij is het net een tikkeltje erger omdat ik stotter en dus moeilijker sociaal kan doen :confused:

Misschien een leuk idee; Ga helpen bij iets van een kindervakantiespel? Dat je zegmaar met een hoop vrijwilligers helpt met spelletjes e.d. in de vakantie met kleinere kinderen. Vandaag heb ik het voor het eerst gedaan en het is echt geweldig! Alle andere vrijwilligers nemen je meteen op en je maakt genoeg nieuwe vrienden!

Teamsport doen, daar maak je vrijsnel nieuwe vrienden!

Idd, sporten!

Dankjullie wel. Sport lijkt me wel leuk ja. maar wat voor? Ik hou niet van voetbal of basketbal . Ik heb ooit korfbal gedaan maar dat is ook horrid. Maar ik hoef ook neit op een sport waar heel veel (ja sorry haha) kakkers op zitten omdat ik juist totaal anders opgegroeid ben enzo.

Hockey is heel leuk hoor! Bij ons zit zowat de halve school op hockey en ik zit echt niet op een kakschool ofzo! Zelfs ben ik ook echt het tegenovergestelde daarvan en in mijn team kan ik echt met iedereen wel goed opschieten :slightly_smiling_face:
en de sport zelf is ook leuk! :slightly_smiling_face:

Ja maar ik woon in amsterdam en heeeel veel meisjes die op mijn school zitten zeggen tegen mij dat er juist heel veel kakkers daar op zitten. daar voor ben ik een beetje bang

Hey Mischka x
Heel chic dat je hier dat zo openlijk durft neerzetten! :slightly_smiling_face:
Ik heb zelf 2 hele goede vriendinnen en eigenlijk stopt het daar ook zowat mee… Natuurlijk je ‘kent’ wel meerdere mensen waar je zo eens een praatje mee kan maken op de bus ofzo maar niet om mee af te spreken. Dus ik vind dit eigenlijk wel een leuk toppic!
Ik zit ook in een fitness club maar daar zitten niet bepaald veel meisjes van mijn leeftijd, of toch niemand alleen…
Ik kan je dus niet echt tips geven maar wou je gwn laten weten dat je niet de enige bent zonder veel vriendinnen! Maar soms ben je toch beter af met 1 of 2 goede dan 10 waar je niet op kan rekenen…

Veel succes in ieder geval! x

Zumba is heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen!

hahaha ja bij mij zit er meer dan de helft 40+ers op!

Haha dit. Ik ga er met een vriendin heen, maar de rest is echt bijna allemaal ouder dan 30. En de andere jongeren spreken je niet echt aan, daar is eigenlijk ook geen ruimte voor in zo’n les…

Misschien kun je weer eens je oude vriendinnen bellen om te kijken hoe het gaat en dan misschien eens wat afspreken, dan zeg je gewoon dat je toch wel benieuwd bent hoe het gaat na al die tijd… Als het niets wordt, heb je het tenminste geprobeerd!

ik heb in de vakantie afgesproken met mensen uit mijn klas waar ik eigenlijk helemaal niet mee omging. Maar het was hartstikke leuk! & ik ben nu ook met ze bevriend.Vraag mensen uit je klas die je aardig lijken een x mee om na de stad te gaan of iets anders te doen.