Vrienden van amstel Live 2009!!

Wie is er geweest en wat vond je ervan?? :lol:

[i] In januari 2008 werd Ahoy voor de tiende maal omgetoverd tot het grootste café van Nederland. Op het 10e verjaardagsfeest van De Vrienden van Amstel LIVE! stond de zaal nog meer dan anders op zijn grondvesten te schudden. Tijdens deze extra feestelijke avond werd flink uitgepakt door uiteenlopende artiesten van Nederlandse bodem. Onder meer Rowwen Hèze, De Dijk en Guus Meeuwis zorgden voor een spetterende jubileumshow. Tijdens De Vrienden van Amstel LIVE! 2009 editie gaan we dit nog eens dunnetjes overdoen.

Ook De Vrienden van Amstel LIVE! 2009 belooft dus weer een daverend spektakel te worden. Bestel snel je kaarten want dit festijn mag je niet missen!

Krezip , Alain Clark, Voicst, Pete Philly & Perquisite en Trijntje Oosterhuis zijn de laatste namen die kunnen worden toegevoegd aan het lijstje optredende artiesten tijdens De vrienden van Amstel LIVE! dat eind januari zal plaatsvinden in Ahoy te Rotterdam. Eerder hebben Jeroen van der Boom, Racoon, Boeijen-Hofstede-Vrienten, Boudewijn de Groot, VanVelzen en de 3JS hun medewerking toegezegd. De presentatie van De vrienden van Amstel LIVE! ligt wederom in de vertrouwde handen van Ellen ten Damme.[/i]

http://www.vriendenvanamstel.nl/

Ik vond het echt ge-wel-dig. Ben gister geweest en vond het super leuk. zat wel helemaal bovenin, ring 2, maar we konden het toch heeeel goed zien!
We hadden kaartjes gekregen op 't werk dus konden mooi gratis heen… :astonished:

niemand??? :kissing:

Mijn zus gaat ook :grinning: Ook gratis kaartjes van haar werk :cold_sweat:

Ik ben er ook heen geweest, ook gratis kaartjes van m’n werk :grinning:.
Was leuk inderdaad!

waar werk je dan? xD
en waar zaten jullie? ook helemaal bovenin? haha xD

haha, zie net in ander topic dat je ook bij de c1000 werkt xD
ja dan is 't best logisch… ik werk ook daar :relieved:

was je ook donderdag mee? :grinning: en werk je dan heel toevallig in kampen??

Moet je 18 jaar of ouder zijn?

nee :grinning:
't staat wel op de site, maar wij konden gewoon na binnen… :kissing:

Nee, woensdag :stuck_out_tongue:. En ik werk ook niet in kampen, in Dirksland, heb je vast nog nooit van gehoord, maar goed.
Wij zaten ook een eind bovenin ja! En gut wat steil daar zeg.
Maar wel goed beeld, en 't was super gezellig! En gratis, dus wat wil 'n mens nog meer :grinning:.

M’n moeder was erheen xD

hmm … dan ga ik denk ik maar eens een keer kaartjes bestellen …
ik wil daar nog zoooo graag naartoe! =)

@MANDY_K
haha, nee nog nooit van gehoord idd… :stuck_out_tongue:
ja was echt superstijl… xD was ook bijna na beneden gevalle…!
die stoelen waren zooo glad, haha.
maarja. was écht super gezellig. :laughing:

hiephoi. dit is een oud topic, I know.
maar mijn broertje is 14 en ik 16 and I wondered of ik dan wel naar binnen kom?
kaartjes gewonnen bij de c1000… dan lukt 't toch wel dacht ik zo?

oftewel : word er streng gecontroleerd? (=

we lijken wel ouder vind ik…