Vrienden - topic

Hoi hoi!

Allereerst ik weet dat er al heel veel topics zijn wat betreft het zoeken van vriendschappen en friends die mee uit willen gaan. Maar ik vond het wel weer tijd voor een nieuwe. Deze is speciaal voor mensen uit Overijssel. Denk hierbij aan Enschede, Zwolle, Almelo etc.
Maaaar mensen uit andere omgevingen zijn ook meer dan welkom! :slightly_smiling_face:
Zelf lijkt het mij leuk om nieuwe vriendschappen aan te gaan en leuke dingen te ondernemen.
Ik ben 18 jaar en studeer in Enschede. Ik ben vrolijk en uitbundig. Ik vind uitgaan leuk, maar ook simpele dingen als een terrasje pakken of shoppen is ook een must.

Heb je behoefte aan of lijkt het je leuk om contact op te nemen of om eventueel een groepsapp aan te maken met meerdere personen, stuur even een note en laat een berichtje achter in de topic. :slightly_smiling_face:

Liefss

Dat mag je wel willen, maar zo werkt het niet :wink: Het is niet de bedoeling als er een algemeen topic is dat er dan nog aparte specifieke topics met hetzelfde onderwerp komen. Anders hebben we hier straks voor alle 12 de provincies een apart vrienden topic en dan wordt het forum wel erg rommelig.

Je bent welkom om hier mensen te zoeken :wink:
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vrienden-topic-lees-de-beginpost-229844.1550.html