Vrienden probleem

Hoi!
Nou ik heb dus iets waar ik een beetje mee zit. Ik en mijn vriendje hebben 2 vrienden, das ook een koppel. Nou hebben zij een beetje problemen en belt die meid de hele tijd mijn vriend op voor steun/advies. Ik ben absoluut niet jaloers, maar ik vind het wel een beetje vervelend worden, ze heeft toch ook vriendinnen?
Het punt is niet dat een meisje hem opbelt, maar meer dat het niet ons probleem is wat er in hun relatie gebeurt. Hoe kan ik dit subtiel tegen mijn vriend zeggen?

Mhh gewoon zeggen tegen je vriend dat hij moet zeggen dat ze het beter met haar vriendinnen over kan hebben?
Of jij neemt de tel gewoon eens op als ze belt en zegt het haar zelf?
Vind het wel een beetje raar van dat meisje.

Jaa ik ook, ze zit absoluut niet achter mn vriend aan ofzo hoor. Maar ik heb even geen zin in andermans problemen, eerst was het wel grappig om te horen maar nu mogen ze het zelf oplossen.

Misschien denkt je vriend daar anders over. En als je je er echt zo aan stoort zou ik het meisje zelf ermee confronteren en niet je vriend. Problemen moet je altijd bij de bron aanpakken.

[fgcolor=#393678]Ja, irriteert je vriend zich hier ook aan of niet? Als jij er verder geen moeite mee hebt dat zij contact met je vriend heeft, dan kun je ook vragen of je vriend niet al die problemen in die verhouding aan je vertelt of dat zij belt als jij niet bij hem bent.[/fgcolor]

Het is in ieder geval goed dat je weet dat zij niet achter hem aan zit.
Maar misschien kun je met haar praten, en met je vriend natuurlijk.

Ja het maakt me opzich niet zo veel uit, maar ik wil niet dat wij straks in discussie zijn over hun ruzie :stuck_out_tongue: