Hoi lieve girlsceners!
Ik ben nog maar nieuw hier, maar volg het forum al een tijdje. Ik zit dus zelf namelijk met een probleem, dus dacht ik om raad te vragen aan jullie!
Het zit dus zo, ik ben al een jaar en 6 maand samen met mijn vriend. Maar de laatste tijd gaat het niet zo goed meer tussen ons, ik weet echt niet wat te doen… Vroeger was hij zo lief voor me, en kwam ik duidelijk op de eerste plaats. Maar nu doet hij vele vaker dingen met z’n vrienden, ok dat kan ik begrijpen maar hij vraagt me dan nooit eens mee & laat nooit iets van hem weten op dat moment. Er zijn dan ook telkens weer 3 meisjes bij, waarmee hij dan ook naar festivals gaat (1 daarvan is ook zijn ‘beste vriendin’, vind ik ookal zo raar als je een vriendin hebt). Maar hij vraagt me NOOIT mee Ook zegt hij vaak kwetsende dingen tegen mij… Ik voel me precies gebruikt, enkel en alleen voor affectie heeft hij me gelijk nodig.
Het is zo rot voor me, en als ik er over probeer te praten moet ie altijd zijn gelijk hebben! Dat haat ik zo aan mannen! Alleen vrouwen mogen dat, haha
Ik weet niet wat te doen, hebben jullie soms tips of hoe zouden jullie reageren? En wat vinden jullie ervan als jullie vriendjes omgaan met andere meisjes? ik ben nogal een jaloers type, misschien dat ik me wat kan aanpassen door jullie mening…
Alvast dankjewel! xoxo