Hee lieve meiden,
Ik wil jullie om advies vragen. Ik hoop dat jullie de tijd willen nemen om mijn verhaal te lezen.
Twee maanden geleden ben ik in contact gekomen met een jongen, ik noem hem nu even C. Sinds die dag zijn we iedere dag gaan whats’appen. En we bouwden in een hele korte tijd een hele speciale vriendschap op. Ik was er van overtuigd dat het allemaal heel vriendschappelijk was, hij ook. Maar onze vrienden hadden allemaal zoiets van zijn jullie gek? iedereen ziet toch dat jullie elkaar leuk vinden… Wij bleven maar ontkennen en hebben uiteindelijk met het uitgaan wel gezoend. Ik heb hem daarna niet meer gezien, nog wel gesproken via app en dit ging eigenlijk gewoon heel normaal. Ik heb hem gevraagd hoe t nou tussen ons zat. en daar kwam uit dat we er eigenlijk hetzelfde over dachten, we willen beide geen relatie maar gewoon vrienden blijven en kijken hoe het daarna loopt. Dit vooral omdat we de vriendschap die we in een korte tijd hebben opgebouwd niet te verpesten. Maar nu gaan we elkaar steeds leuker vinden, te leuk om vrienden te blijven maar niet leuk genoeg voor een relatie zo omschreef C het. Hij wilde een relatie wel proberen. Maar ik weet nou niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik weet niet of ik een relatie wil. Ik ben zo bang dat de vriendschap verpest is als het uit gaat, ik heb al heel weinig tijd en ik ken hem nog maar kort. Maar als ik hem zie is de drang om te zoenen ook niet te weerstaan… En dit is natuurlijk ook heel verwarrend.
Dus bij deze, wat is jullie advies? Een relatie aangaan, voor de vriendschap kiezen? of elkaar een tijdje met rust laten zodat de gevoelens verdwijnen?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik zit er namelijk even helemaal doorheen, ik weet het echt niet meer.
xx