vrienden of niet?

Ik kan het online heel goed vinden met een meisje van mn school, maar zodra we elkaar op school zien is het heel awkard oa omdat haar vriendinnen altijd naast haar lopen, ik doet ze dan meestal heel gek, wat moet ik nu van haar vinden?, en hoe kan ik ook offline beter bevriend met haar raken?, want nu durf ik haast geen contact te zoeken

Je kunt ook aan haar vragen waarom het in real life altijd zo awkward is en of zij het ook zo ervaart?
Misschien denkt zij precies hetzelfde als jij en als jullie dat van elkaar weten gaat het vast soepeler.

Ik snap dat dat wat lastig is om op school contact met haar te zoeken. Je zou eens hoi kunnen zeggen tegen haar (of doe je dit al?). Je zou ook buiten school een keer afspreken, bij jou of bij haar thuis. Of na schooltijd dat jullie samen naar de stad gaan of ergens wat gaan drinken?

Online aangeven dat je een keer na schooltijd af wilt spreken en dan wat leuks gaan doen samen.

Gewoon online tegen haar zeggen zoals hierboven als is genoemd. En aangeven dat je offline ook graag vrienden wilt zijn.