Vrienden of meer?

Ik ken een jongen en wij kwamen super goed overeen. Nu was ik met een vriendin aan het praten over hem en kwam het ter sprake dat ik met hem wou. Zij zei dat hij dat ook wou.
's avonds had zij dan naar hem gezonden dat ik gevoelens voor hem had, maar dat hij er niet tegen mij mocht over praten. En dus die avond hadden we met een paar vrienden afgesproken iets te gaan drinken, het was supertof en hij zat ook over m’n been te wrijven dus ik dacht dat ik wel save zat. En de morgen erachter deed hij ook superlief enzo en vroeg hij om af te spreken. Die vriendin en nog een vriend gingen ook mee en dat liep helemaal verkeerd want het werd echt een flop die middag. En nu komen we niet goed meer overeen en toen ik vanmiddag met hem wegging wisten we niet goed wat te zeggen tegen elkaar en ging alles heel stroef.

Ik weet nu niet wat ik moet doen…

Wat ging er mis?

jaa, ben ik ook benieuwd naar?

Dus die vriendin deed opeens heel boos en ik vroeg wat er was en ze snauwde naar me. En ik werd dan redelijk verdrietig omdat ze boos op me was. En hij gaf haar continu aandacht omdat ze zo boos was. Maar zij wil ook met hem dus ik kan het verstaan. Maar de sfeer was echt helemaal verpest want niemand van ons kon nog lachen :S

Euwh… dat is wel wat pijnlijk voor je vriendin… Misschien moet je met die jongen praten over hoe het nou verder moet? Ik bedoel, als jullie allebei gevoelens voor elkaar hebben…

dan voelt het nu vast awkward voor je omdat je zag dat hij haar meer aandacht gaf dan jou. dan gaat het automatisch in je hoofd van: nu wil hij mij vast niet meer. misschien dat dat het is?

en over die jongen: je kunt hem beter gewoon eerlijk vertellen wat je voelt en wat je wilt. Ik weet dat dat vaak makkelijker gezegd dan gedaan is, maar Believe me, het is echt de beste manier!

Dankje :slightly_smiling_face: