Vrienden of gewoon laten gaan?

Ik ben nu al sinds een tijdje goede vrienden met een jongen en praten al heel lang…op instagram.
Ik wilde graag een keer na school afspreken aangezien we op dezelfde school zitten.

Vandaag zouden we afspreken na school, ik stond voor school op hem te wachten maar toen ik keek liep hij gewoon voorbij en fietste rustig weg.

We zijn echt goede vrienden en praten elke dag maar hij heeft me nu al vaker zo laten staan.

Hij zei dat hij een keer op mij zou wachten, hij was naderhand naar huis gegaan omdat hij zich “verveelde”
Later die dag zei hij dat hij zich heel rot voelde en verdrietig was dat hij me zo liet staan.

Hij heeft me wel vaker laten staan maar toch blijven we als goede vrienden praten, ik weet niet wat ik moet doen.

Hem laten gaan en geen vrienden meer zijn aangezien we elkaar nooit in real life spreken of gewoon nog een keer proberen?

Alvast super bedankt xxx

Het is wel erg lullig dat hij je zou laat staan. Dat kan hij niet maken. Een afspraak is een afspraak. Je zo voorbij lopen is respectloos.

Wat wil je zelf het liefste? Wil je de vriendschap behouden via digitaal of zoek je meer? Als je echt contact wil in real life moet je hem erop wijzen dat hij dit niet meer kan flikken. Flikt hij het weer? Dan kan je het er beter bij laten.

We hebben nu net afgesproken dat ik morgen op hem afstap ipv hij op mij, alleen ben ik nu bang dat ik voor lul sta bij al zijn vrienden.

Ik vind het echt respectloos van zijn kant. Ik zou hem nog één kans geven en anders zeggen dat ik er klaar mee zou zijn.