Vrienden maken

Hallo allemaal,

laatst bedacht ik mij eigenlijk wel dat ik wel eens wat meer echte vrienden mag hebben. Nou vind je die natuurlijk niet zomaar. Zeker niet als je echt gaat zoeken.

Maar ik zou dus wat meer vrienden willen maken, ik ben niet iemand die zomaar op iemand af stapt en een praatje met hem/haar begint. Ik zit al op een sportvereniging maar ik mag de mensen daar niet echt en zit daar dan dus ook alleen om aan mijn conditie te werken.

Verder ben ik wel bevriend met wat klasgenoten van mij maar de meeste daarvan zijn van die arrogante meiden en jongens waar ik dus absoluut niet op zit te wachten.

Hebben jullie tips hoe ik aan wat meer vrienden kom? Waar ik veel jongeren kan vinden (Op school en sportverenigingen na)? En hoe ik het aan moet pakken?

Liefs!

Up!

Zelfde probleem heb niet echt vrienden ligt ok aan hoe ik ben en hoe mensen leugens over me vertellen de meeste mensen die ik mag leven pokke end verderop :pensive: Maar ik stap gewoon op vreemde mensen op en begin met ze te praten dus ja… geen idee wat ik fout doe. En jij nog veel suc6 ermee en als je dit doet om populair te worden dan kappe =P

Misschien een bijbaantje?

gewoon op school een keer bij mensen gaan zitten die je vaagjes kent, en kijken of het klikt :slightly_smiling_face:

Geloof het of niet, maar als je googelt op “Girlscene vrienden maken” krijg je heel veel topics met tips. Spit die eerst eens door!