vrienden maken

maken.

Misschien moet je zelf een beetje initiatief nemen? Stap bijvoorbeeld eens op een meisje af dat je aardig lijkt en ga met haar een praatje maken. Het kan bijvoorbeeld gewoon over school gaan, dan heb je al iets om over te praten. Of probeer wat closer te worden met de meisjes achter wie je aanloopt. Knoop gewoon eens een gezellig gesprek met ze aan, dan ontdekken ze ook dat jij een leuk meisje bent!

Doe zelf iets, neem initiatief en laat dit niet aan de anderen over. Toon interesse in wat andere interesseert.

Wees gewoon jezelf

Als je naast iemand zit in de les een keer een praatje aanknopen of op iemand afstappen.
De mensen bij jou op school hebben inmiddels denk ik allemaal al wel vrienden, dus zij zullen minder de neiging hebben om op jou af te stappen. Dus ik denk dat het echt van jouw kant moet komen…

Begin eens een praatje met iemand die naast je zit, vraag naar der hobby’s etc. voor je het weet heb je een gesprek! Maar je moet wel zelf initiatief tonen

Stap op iemand af, ga met diegene praten een gezellig gesprekje voeren. En voor je het weet heb je wel wat vrienden. (:

mijn ervaring:
ga vooral niet iemand achterna lopen(dat vinden ze irrittand)
blijf gewoon jezelf en probeer mee te praten met een meidengroepje dat je aardig lijkt

xxx