Vrienden maken

Hai,
Ik wil graag meer vrienden maken. Want ik heb nu 2 vrienden op school maar buiten school helemaal niemand. Ik zou graag buiten school ook vrienden willen hebben. Zoals bijv. Dat ik buiten vrienden ga maken. Maar ik ben nooit zo goed om op mensen te stappen. Dus hoe kan ik vrienden buiten (op straat ofzo niet op sport) maken. Want dat zou ik erg fijn vinden

Misschien hebben jouw vrienden ook nog andere vrienden en kunnen ze je een keer aan ze voorstellen? Of als je een keer een feest hebt, kan je veel nieuwe mensen leren kennen.

ik kan mezelf hier totaal niet in herkennen, ik maak heel snel vrienden, ik doe t zonder erbij na te denken, maar ik heb denk ik wel wat tips:

1. je moet ten eerste er niet bij nadenken, je moet niet vrienden zoeken, ga met die 2 vriendinnen eens uit en ga dan naar een openbare plek waar je makkelijk mesnen ontmoet, het klikt of niet, dat zie je dan wel (vraag niet meteen een nummer, is heel opdringerig :hammer: )

2: de meeste bladen enz. zeggen be yourself, maar dat is ten eerste niet wat je moet doen, ik bedoel ik ben heel raar, maar ik ga neit als ik iemand niet ken, naar hem toe lopen en ineens twerken ofzo :flushed: haha, ga eerst gewoon aardig doen, maar laat wel zien dat je geen slaafje bent, heel zelfverzekerd maar aardig overkomen, als je ze beter kent en jezelf niet kan zijn, dan is dat persoon niet echt voor je bestemd, lekkere vriend is dat!

4: ga bij een club ( een sportclub) en ik verzeker je dat je er wel een beetje goed in moet zijn, maar je kan er niks aan doen als je niet de beste bent, zorg dan dat je een vriend(in) krijgt die je niet uitlegt en niet opschept:)

5: probeer is vrienden te worden met een jongen, miss klikt dat veel beter dan met een meisje :upside_down_face:

succes!!