Hai, ik weet dit klinkt heel erg hopeloos, maar hoe doen jullie dat altijd?
Ik heb thuis echt hartstikke veel vrienden en heb het altijd naar mijn zin, maar op de camping stap ik eigenlijk nooit zomaar op mensen af en kom ik nooit echt bij een ‘groep’.
Ik heb me voorgenomen dat deze vakantie toch echt wel te gaan doen maar ik durf het eigenlijk nooit zo goed uit mijzelf of weet niet goed wat ik moet zeggen (“hee mag ik erbij?!” klinkt ook weer zo stom).
Dus! Hoe doen jullie dat?
Laat maar horen
vroeger durfde ik het ook niet, maar je moet gewoon er op afstappen, zo erg kan het ook weer niet zijn (tenzij het arrogante bitches zijn)
je kan ook op een meisje van een groepje afstappen, als je daarmee bevriend bent kan jje met haar mee gaan naar het groepje en heb je weer vriendjes
Gewoon bij een groep gaan staan en dan gewoon jezelf in het gesprek mengen. Vaak bij pingpongen ofzo gewoon vragen of je mee mag doen
Niet.
ik heb een beetje hetzelfde, hier maak ik wel vrienden maar op vakantie lukt het niet zovaak haha. & heel vaak zijn het heel veel bitchess.*misschien ligt het aan de bestemming gheghe* Maja dit jaar gaan we niet op vakantie…
Hier is al een topic over .
Serieus? Kun je de link even geven?
Grapjas, daar vraag ik toch niet om?
Bij mij komen vaak mensen naar mij toe, ik zou het ook niet zo goed weten.
Ja, ik weet niet, dat denk ik ook altijd maar uiteindleijk durf ik dan toch niet zo goed, en ik weet gewoon niet hoe ik moet beginnen, want ik ben eigenlijk ook weer bang dat ze het stom vinden ofzo als ik vraag of ik mee mag doen…
Nee maar je vroeg wel: hoe doen jullie dat?
Ja, dan vind ik het ook niet ongemakkelijk ofzo, zo gaat het thuis ook wel, maar meestal als je daar aan komt is er al echt een groep enja ik weet niet…
Er zijn vast wel activiteiten op die camping; misschien wel een pingpong tafel. Dan kan je gewoon daarheenlopen (het is doodeng, maar je komt erdoorheen) en vragen of je mee mag doen. En hup! Als ze aardig zijn komt de rest wel vanzelf.
Ja dat is waar… Maar echt he, ik durfd dat gewoon nooit, ik ga eigenlijk altijd ergens naartoe ofzo in de hoop dat iemand aan mij vraagt of ik niet mee wil doen…
gaat meestal vanzelf, zolang je je niet echt heel erg gaat afzonderen van de camping/ waar dan ook
gewoon lachen en op een groepje afstappen (en zoals eerder al gezegd werd, vermijd bitches!!)
het maakt dan niet uit wat ze zegt (nou ja, niet zo veel…)
Haha, inderdaad! De bekende pingpong truc werkt altijd. Zorg dat je bedjes meeneemt op vakantie haha of juist niet dan heb je een excuus om die van iemand te lenen
Als je een broer of zus of broertje of zusje hebt kan je die gebruiken (als zij al vrienden hebben ofzo etc) Of je gaat je hond uitlaten en daar mee voetballen, voetballen is zowieso slim. Ik ga altijd proberen hoog te houden en als dr nog een eenzame ziel is vraag hij/zij of die mee mag doen, etc. maar dat zijn meestal wel jongens hè
haha ik moet eten xx
Ja, oke dankjewel, hooghouden ben ik dan niet zo’n kei in, maar ik voetbal wel graag en pingpongen ook
Inderdaad, gewoon een praatje maken bij die dingen als tafeltennissen en voetballen enzo. Als je niks weet, gewoon van die standaard dingen vragen als “Wanneer ben jij hier aangekomen?” “Tot wanneer blijf je?” “Ga jij ook vanavond naar bar/disco/karaoke/die dingen ?”
& Als je eenmaal met iemand uit een groepje praat gaat het meestal wel snel, dan hoor je er zo bij (:
Ik vind het kut, want ik kan dus echt helemaal niet pinpongen, en ook niet voetballen. En op iemand afstappen vind ik echt heel eng.
Hm… T is ook niet dat ik het kan, maar gewoon wel leuk… (en ik voetbal en pingpong ieder jaar op de camping, dus dat zegt niet gelijk dat je dan vrienden hebt)