Vrienden maken in Grafisch Lyceum Rotterdam

Hi, Ik wil dus vragen of mensen misschien een interesse hebben in vrienden met me worden. Klinkt raar haha, ik heb echt vrienden nodig ;; ik ben een eersteklasser en ik wil dus mensen kennen voordat me eerste schooldag gaat sucken. Na de zomervakantie ga ik dus naar de eerste klas, en ik wil graag vrienden maken :3. Zijn er mensen die toevallig anime kijken? Aku No Hana, Amnesia, Naruto, Kill Me baby,Death Note etc. ~ Vocaloids kan ook. Ik ben een grote fan van Kpop, me favo groep is Teen Top, me ultimate bias was eerst Chunji maar nu ist L.joe omdat ik t niet aankon ;; Ik hou ook van meerdere groepen bijvoorbeeld LEDapple, Big Bang BTS etc. ik hou van spazzen ;3;
Int echt ben ik best shy, maar als ik je wat beter leer kennen wordt dat minder. Ik hou ook van games, zoals Kingdom Hearts, The Legend Of Zelda, Metal Gear, Resident Evil,Gears of War, The Walking Dead, noem maar op c: Mijn favo tv-series zijn: Pretty Little Liars, Glee, The Walking Dead, The Vampire Diaries, en meer. Ik hou van Supernatural, zombies, vampieren *-*
Dankjewel voor t lezen ;3 Als je vrienden wilt worden zeg ik ook gelijk me naam enzo dus dat komt later. Byeeeee!~

Ik ga ook in Rotterdam studeren maar dan TMA aan de hogeschool. Ik ben ook echt bang dat ik straks een loner ben omdat ik niet zo sociaal ben…

Ik ga ook naar het grafisch lyceum in r’dam, vind het wel spannend maar vrienden maak je vanzelf. Je bent vast niet de enige die zenuwachtig is/ niemand kent :wink:

Oke wauw, mijn vriend begint volgend schooljaar opnieuw op het grafisch lyceum, en volgens mij kunnen jullie beste vrienden worden aan je beschrijving te lezen