vrienden laten blijven slapen...

heee,

Ik heb een vraagje. ik geef dit weekend een feest omdat ik 16 wordt en al mijn vriendinnen blijven slapen. ook komen er een paar goede vrienden. de locatie waar ik het houd is in de bossen alleen ligt best ver van waar wij allemaal wonen dus de jongens moeten sowieso opgehaald worden aangezien die niet mogen blijven slapen. natuurlijk vinden ze dat jammer want hun ouders zullen niet tot half 4 wakker blijven wat ik natuurlijk wel snap :slightly_smiling_face:. wat zou ik moeten zeggen tegen mijn ouders die dit eigenlijk niet goed vinden. ze denken namelijk dat, omdat iedereen drinkt, mensen met elkaar naar bed gaan. wat sowieso niet gaat gebeuren want mijn vriendinnen en de jongens zijn zo toch niet. ik heb dit al aan mijn ouders verteld maar ze zijn er nog steeds bang voor dat dat gaat gebeuren. als iemand tips heeft laat het me weten!
thankss
xx

… ja. euh. adt moeten ze zelf maar geloven dat slaat echt nergens op alsof iedereen die aangeschoten is gelijk met iedereen naar bed gaat.

Als je ouders het niet willen, dan heeft het geen nut om het door te drammen. Ik denk dat ze daar alleen maar boos van worden.

maar als iemand aangeschoten is zou het misschien eerder kunnen gebeuren, je weet nooit hoe mensen reageren of zich gedragen als ze dronken zijn. Ik denk dat die ouders daarom zich zorgen maken.

Ik heb wel vaker sleepovers gehad met mensen van beide geslachten. Er werd genoeg gedronken en dan eindigen wij altijd in een zeer kuise coma-slaap:P

Ja precies. Je kan het wel goed uitleggen, dat jullie dat echt niet doen en dat het heel jammer is als de avond vroeg moet eindigen om die reden, en misschien gescheiden slapen(meiden op jouw kamer, jongens in woonkamer ofzo?), maar als ze het echt niet willen dan houdt het op…

kan je niet aan je ouders voorstellen om jongens en meisjes apart te laten slapen?
en als mensen met elkaar naar bed willen zal dat toch wel een keer gebeuren, ik zou tegen mijn ouders zeggen dat het niet gebeurd, en als het toch gebeurt dat het hun eigen keuze is en dat jij/jullie daar niet verantwoordelijk voor zijn.
ik slaap wel vaker met mijn vrienden en daar werd in het begin ook moeilijk over gedaan door onze ouders, maar ze hebben ons een kans gegeven en gezien dat er toch niets gebeurd, en nu is het geen probleem :slightly_smiling_face:

Ouders… zeg dan dat er net zo goed iets in de bossen kan gebeuren :cold_sweat:

Haha dat zal ze vast wel overtuigen denk ik ja :slightly_smiling_face:

haha ja zeg dat jullie veiliger zijn met jongens erbij, omdat die sterker zijn en jullie kunnen beschermen