vrienden in de klas

heeyy,
Ik zit nu op school bij wiskunde,
Iedeeen is lekkee gezellig bezig maar ik kan alleen in de pauze bij me vrienden want ik zat ook in een vriendegroepje in de klas maar nu heb ik daar onoplosbare ruzie mee,
Weet iemand raad?
I can’t take it anymore!

I-pod mee, en gewoon lekker muziek luisteren. Hard werken aan je wiskunde en klaar. Het is niet de meest fijne oplossing, maar denk dan aan je vriendinnen voor de pauze. Wedden dat je zo betere cijfers haalt dan al die kletsende mensen uit het vriendengroepje.

snap ik,
Maar ik word er wel verdrietig van hun zo happy te zien, en dan mis ik ze

Kan ik me voorstellen, je kan ook eventueel toch proberen om de ruzie op te lossen. Er is altijd een oplossing.

de ruzie gaat erover dat ik zogenaamd wat gedaan heb wat niet zo is,
Dus er valt eigenlijk niks op te lossen kheb al honderd keer gezegd dat ik het niet gedaan heb,
Nja…

Als ze dan toch zo zijn, wil je er geen vrienden mee zijn toch. Tuurlijk is het kut om ‘vriendloos’ te zijn in een klas. Heb het zelf gehad toen ik van vwo naar havo ging. Heb dat laatste half jaar mezelf echt er doorheen moeten slepen. Maar je kan dan beter alleen zijn en dat je verder vriendinnen hebt die wel echt zijn, dan dat je je anders moet gaan gedragen om gezellig te kunnen doen tijdens de les.

Kan je bewijzen dat je het niet hebt gedaan?
want dan is de ruzie toch weer opgelost?
of zijn der niet andere mensen waar je het goed mee kan vinden in de klas?

dankjewel (l)

er zijn wel andeee maar die zitten verweg op vaste plekken

dankjewel (l)