vrienden die ouder zijn?

Hoi meiden,

Ik doe de tweede nu over op hoger niveau dus ik ben nu de oudste in de klas.
Maar mijn klas is best kinderachtig. …
En ik vraag me af hoe ik het best met oudere jaars kan praten? Ik ken helemaal niemand op deze school dus ik heb niet heel veel gespreksstof.

Weten jullie hoe ij met mensen van mijn leeftijd if ouder een gesprek kan beginnen zonder dat je ze kent?

(Ik vind het best moeilijk want ik ben een beetje verlegen. Maar ik wil graag vrienden van mijn leeftijd)

als hier al iets over bestaat,sorry!!

Zijn er bij jou op school geen clubs waar je bij kan? Musical, leerlingenraad, zoiets?

Mijn middel is altijd de sigaret geweest. Maar ik ga je niet aanmoedigen om te gaan roken haha… heel simpel wel: heb je een vuurtje? En er is een gesprek.

Niet dat ik weet :blush:

Ah oke, ik denk dat ze me heel raar aan zullen kijken als een 14 over een paar weken 15 jarige om een vuurtje vraagt ;p

Maar zijn echt al je klasgenoten kinderachtig dan? Hoeveel jonger zijn ze? Er zullen toch wel een paar meiden zijn waarmee je kunt optrekken? :slightly_smiling_face:

Hmm ja dat kan idd. XD Al moet ik wel zeggen dat ik op mijn 14e ben begonnen met roken. :flushed: Maar begin er maar niet mee hoor, want ik ben nu ook aan het stoppen. Naja… ben gestopt en aan het kijken of ik het volhoud zegmaar haha!

Informeren dan, hoogstwaarschijnlijk is er wel iets waar je bij kan.

Oke dat komt er dom uit, niet gaan roken :hammer: !

Je kan ook gewoon gaan flirten met een wat oudere jongen die wel leukig is? :flushed:

Ze gedrageb zich alsof ze in groep 7 zitten -,- ik merk ook wel dat ik over dat kinderlijke heen ben enz… maar ik kijk wel morgen miss zijn ze dan weer anders?

Ik wil ook liever niet roken( ik word als helemaal gek als iemand rook in me gezicht blaast). Succes met shet volhouden !!! En bedankt!

Bedankt ik ga morgen wel een beetje rond kijken !

Maak je geen zorgen ik ga echt niet roken! :wink:

Over dat flirten vinnden jongens dat niet vervelend als er een jonger iemand met hun flirt?

Nou ik denk dat dat voor elke jongen anders is. Bovendien hoeft er niet superveel leeftijdsverschil in te zitten om op een lijn met elkaar te zitten. Ennehh, wie zegt dat je meteen hoeft te vertellen hoe oud je bent? :stuck_out_tongue: toch? Wie weet kom je wel een leukerd tegen.

Ja wie weet :wink: ik ga morgen in de pauze wel en beetje rond lopen en kijken wie ik tegen kom :slightly_smiling_face: bedankt!!! Ik voel me al veel beter :slightly_smiling_face:

Haha geen probleem hoor!!;p