'Vrienden' die geleend geld niet niet terug geven

Vind het wel knap als je een man van 40+ zou zijn die al 6 jaar actief is op een rozemeisjesforum

Ja kom op he, het staat er allemaal gewoon. Iedere gek kan dit opzoeken en opslaan. Ik verwijder dit topic straks wel ofzo…

Dit. Haar stoornissen verklaren haar gedrag wel, dus vind ik dat daar niets mis mee is. Het helpt ons om haar/zijn topics beter te begrijpen.

^^Denk meer dat ze bedoeld dat iemand anders haar eerder gepostte berichten opnieuw post, dat dat niet fijn is. Maar inderdaad, iedereen kan het opzoeken ja…

^Wat jij wil joh, dan is de lol er weer geweest. Ik weet ook wel dat het te vinden is, ik mag dit toch gewoon erg onnodig vinden?
Doen waar jij je goed bij voelt, jij bent tenslotte een moderator en ik niet. :slightly_smiling_face:

Wie weet ben ik een dertig jarige vent, die chronisch ziek is en die zich dood verveelt al jarenlang. Who cares? Maar om nou meteen te zeggen dat ik gestoord ben? Iemand die een levensverhaal bij elkaar liegt op een forum kan zich ook gewoon vervelen.

Niemand heeft je gestoord genoemd? Naïef though…

Niemand zegt dat je gestoord bent. Weet je nu wat je gaat doen dan?

Ik ga dit topic sluiten, want nu worden alleen maar onzinnige discussies gevoerd en niet meer gereageerd waar het topic voor bedoeld is