'Vrienden' die geleend geld niet niet terug geven

‘‘Ik heb het het komende jaar zwaar. Reken er maar niet op dat ik het dit jaar terug kan betalen. Laat het op zich wachten.’’ Ze hopen dat je geheugen verwaterd en dat jij je geen eens kan herinneren, dat jij geld uitleende na een jaar. En uiteindelijk krijg je het nooit meer terug. Ik vind het een opvallende verschijning op social media, dat je wel geld genoeg hebt om op dure vakanties te gaan en dure sieraden hebt, terwijl jij me nog steeds niet kan terugbetalen.

#losers

Ze ermee confronteren. En geen geld meer uitlenen.

Apart topic tho.

^ Al haar topics zijn nogal apart, wen er maar aan :grinning_face_with_smiling_eyes:

En uh, ik zou net zo lang zeiken totdat ik het terugkrijg. En nooit meer geld uitlenen.

Dit inderdaad ja…

Ligt eraan hoeveel geld het is…

Koop een dagboek

zie het als een dure les.

Voor als je wat ouder bent (want ik gok dat als je 12 bent dit inzicht minder werkt). Leen alleen geld uit aan iemand van wie je het niet terug zou hoeven hebben, omdat die persoon je zo dierbaar is. Het gekke daaraan is dat je dan júíst vaak je geld wel terug krijgt. =)

Als ik het goed zie is TS 27.

Da’s best knap. 27 jaar en dan nog zo naïef.

Maar ze is ook autistisch en nog meer persoonlijkheidsstoornissen (schizofreen), althans in 2012. En TS sorry als je niet wil dat iedereen dit weet maar het staat openbaar.

Leeftijd zegt niks soms :cold_sweat:

#leeftijdismaareengetal

:beer:

Prima. Ik ben trouwens gewoon een hitsige pedo van 48. Ik lieg heel veel, punt.

Oh, met persoonlijkheidsstoornissen kan ik haar gedrag wel begrijpen, maar heb je geen begeleiding to? Met wie je dit soort zaken kunt bespreken.

Ja, dat is een van de symptomen van een persoonlijkheidsstoornis.

ach, zolang je zelf nog maar jouw waarheid weet toch :slightly_smiling_face:

Ho jongens, waar gaat dit heen

Geen idee. Het begint wel interessant te worden.

Ik vind het heel bijzonder dat deze info over haar allemaal in dit topic gedropt wordt. Als ze het toch ooit eens online gezet heeft en vergeten is te verwijderen hoeft haar hele leven er toch niet bijgehaald worden?

Ik denk dat ik mijn account ook maar ga verwijderen, voor alle shit die ik ooit gepost heb ooit ge-exposet wordt op een moment dat ik het daar helemaal niet over wilde hebben. Wauw.