vrienden blijven of meer?

Hey ik zit met een probleempje, een paar weken geleden ging ik uit met een paar vriendinnen. Ik zag daar een vriend van me. Het was net uit tussen zijn vriendin en hem en hij gaf me gewoon een knuffel en we hadden gepraat. Een paar weken later had ik met hem gezoent alleen zijn ex was daar achter gekomen. Ik ben niet bevriend met dat meisje maar ik kon der wel. Ze is dus nu heel kwaad op mij maar ik dacht dat het echt iets tussen die jongen en mij zou worden dus ben ik ervoor gegaan. Hij zei ook dat ie binnekort alleen thuis was en dat we dan konden afspreken hij zei zelfs loveyou. Maar opeens zei die wat verwacht je eigenlijk ervan want ik wil geen relatie. Toen was ik heel teleurgesteld ik ben niet verliefd op hem maar vind hem wel een leuke jongen. Hij stelde voor om toch aftespreken maar vond dat ik moest weten dat er geen relatie uit voort kon komen en dat hij de komende maanden vrijgezel wou blijven. Ik heb ja gezegd terwijl ik weet wat hij wil alleen maar seks. Ik heb ja gezegd want ik denk misschien dat hij toch nog gevoelens voor me kan krijgen als die me vaak ziet. Maar ik ben dus heel bang dat ik meer gevoelens krijg en dat ik uiteindelijk ermee zit en hij zegt ja voor mij hoeft het niet meer. En ik wil ook totaal niet overkomen als een slet dat ik ja heb gezegd maar ik dacht dat het op dat moment een goede keuze was. Hij wil dus vrijdag afspreken maar wat moet ik doen hopen dat hij gevoelens krijgt en naar hem toe gaan of ermee stoppen omdat ik verliefd kan worden?

Dan zou ik niet met hem afspreken.

wat zegt jou gevoel?
als je echt denkt dat het voor hem alleen puur op de sex gaat dan moet je ook niet iets met hem nemen

ga op je intuïtie af:)

succes

Niet doen inderdaad! Hij is best duidelijk over dat hij geen relatie wil…

Erg herkenbaar, helaas ben ik zo eigenwijs dat ik het wel doe.