Vrienden blijven met vrienden van de ex van mijn beste vriendin.

Vrienden blijven met de vrienden van de ex

Ik zit best in een kutsituatie moet ik zeggen.

Ik ben verliefd geworden op een vriend van de ex van mijn beste vriendin.
De ex van mijn beste vriendin heeft namelijk een hele vriendengroep en die kwam ik vaak tegen op het moment dat ik daar altijd was.
Alleen nu zijn mijn vriendin en haar vriend uit elkaar en kom ik ze en hem dus niet meer tegen, wat ik heel jammer vind.

M’n beste vriendin weet het niet en ik durf het haar ook niet te vertellen.

Zelf heb ik ook niet zoveel vrienden, dus daar zal het misschien ook wel aan liggen. Dat ik ook graag in een vriendengroep kom en ook zoek naar vrienden die er voor je zijn.

Via Facebook heb ik al wel een vriendschapsverzoek gestuurd naar die jongen, alleen wordt daar niet op gereageerd. Dat kan ook te maken hebben, omdat de facebook ook niet echt actueel is.

Ik heb die jongen nou al een aantal keren gezien en uiteindelijk bleef hij ook weleens een aantal weken daar slapen. Zo zag ik hem natuurlijk best veel en had ik goede gesprekken met hem en ook wel wat lol met elkaar gehad, maar dan gaat het uit tussen mijn vriendin en haar vriend en zien we elkaar ook automatisch niet meer.

Moet ik het dan een bekende noemen of is het dan inmiddels ook een vriend?
Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Ik kom er namelijk niet meer uit.

Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat hij na die breuk wel uit m’n hoofd ging, maar toch zit hij er nog steeds in en kan ik hem er ook niet uit krijgen, ondanks dat ik afleiding zoek.

Oja, nog 1 ding: Ik heb stiekem via via het telefoonnummer weten bemachtigen van hem, maar moet ik daar nog wat mee of gewoon laten?

Sorry maar ik snap echt helemaal niks van jouw verhaal. Je hebt het over dat je vrienden wil blijven met de ex van de beste vriendin, maar eigenlijk zijn jullie helemaal geen vrienden? En ben je verliefd op hem?

Als dat zo is moet je alles afkappen. Zijn nummer verwijderen, verzoek intrekken op FB en hem uit je hoofd zetten. Aanpappen met de ex van je beste vriendin vind ik niet kunnen.

ik denk dat ze bedoeld dat ze verliefd is op een vriend die toevallig de vriend van haar vriendins ex is…

maar als ik jou was zou ik hem gewoon een leuk berichtje sturen, je weet maar nooit wat er gebeurd. en als hij geen interesse heeft dan weet je dat ook we.
ik denk dat het geen kwaad kan

Een vriend van de ex van haar vriendin. In dat geval vind ik het gewoon kunnen en ik zou ik haar inlichten als jij niet in contact met hem kan komen.