Vriende lachen hem uit ... !!!

Hey !

Ik zit met een probleem. Ik vind een jongen wel tof en toen mijn vriendinnen het wisten duurde het niet lang voor hij het ook wist. Hij zei soms ‘hey’ en lachte naar me … Maar ineens is dat helemaal veranderd en ben ik precies lucht voor hem.Mijn vriendinne zitte er ook soms dinge over te zegge van : hij is kei lelijk , … dat houdt me een beetje tegen om op hem af te stappe maar ik durf het ook niet zo om de eeste stap te zette …

iemand tips ??

wauw, jou vrienden. die zijn echt heel aardig. not.
het is wel raar dat hij zo reageert? misschien toch maar op hem afstappen
nee heb je, ja kun je krijgen.

Ik denk dat hij wel wat afgeschrikt is door te horen dat jij hem leuk vindt.
Maar wat je vrienden zeggen, luister daar gewoon niet naar. Jij moet hem toch leuk vinden, niet zij? Als je echt voor hem wil gaan moet je gewoon eens op hem afstappen, hoe eng het misschien ook is, anders ga je niks bereiken. Praat over koetjes en kalfjes, leg misschien ook uit dat je vrienden nogal voorbarig hadden rondgestrooid dat jij hem leuk vindt. Als hij daar positief op reageert, kan je hem wat beter leren kennen en wordt het eventueel iets tussen jullie. Als hij duidelijk niet meer met je wil praten, is het wel duidelijk en vindt hij je gewoon niet leuk.

Wat een vrienden, eerst door vertellen dat jij hem leuk vind en dan zeggen dat ie lelijk is? ;O

Je kan gewoon een praatje maken over maakt niet uit wat? Dan zie je vanzelf wel of ie positief of negatief reageert ^^

mss ja …