Vriend zit op datingsite

Hoi girlsceners

Vannacht kon ik niet slapen dus ging ik uit verveling de naam van mijn vriend googelen en ik ben erachter gekomen dat hij op een datingsite zit.
We hebben sinds oktober en hij heeft er een foto op geplaatst die hij een paar weken geleden gemaakt heef.
Hoe moet ik hem hiermee confronteren? Ik ben heel erg boos maar ik wil ook geen ruzie met hem krijgen en gewoon de rede weten wrm hij op een datingsite zit.
Iemand tips?

Xx
RiRi

‘Hey ik zat voor de grap eens onze namen te googlen en zag toen dat je op een datingsite zit. Kun je me vertellen wat daarvan de reden is?’

Mocht hij smoesjes vertellen. ’ maar er staat een foto op van een paar weken geleden, dus ben je er nig steeds actief op’.

En niet bang zjjn voor ruzie. Had hij er maar niet op moeten zitten. Je mag hier echt wel boos om zijn en als hij dat niet begrijpt is het een lul

Ik zou het gewoon zeggen zoals het is. “Ik googlede onze namen en ik zag dat jij op een datingsite, hoe komt dit?” Je hebt juist reden om boos te zijn hoor. Hij heeft een vriendin dus dit hoort niet.

Gewoon vragen.

Ik zou hem er gewoon mee confronteren en eerlijk vertellen hoe je erachter gekomen bent en dat hij er naar jou idee nog steeds actief op is doordat die foto pas een paar weken oud is.

Ik vind het ook niet gek als je boos zou zijn. Dit hoort niet.

Wees eerlijk zonder direct een oordeel te laten doorklinken. Wacht zijn reactie af.

Heb je hem al om uitleg kunnen vragen?