Vriend zit in een dipje.. Help?

Hey meiden,
M`n vriend zit een beetje in een dipje door wat dingen die er nu allemaal gebeuren in zijn leven en hij is amper vrolijk te krijgen, vooral 's avonds.

Ik ben een beetje ten einde raad, tips zouden fijn zijn…

Heel vervelend voor je vriend en voor jou! Ik zit eigenlijk in dezelfde situatie… Mijn vriend vindt het persoonlijk heel fijn als ik gewoon naar hem luister wanneer hij erover wil praten. Ik hoef nog niet eens met adviezen te komen, maar hij vindt het fijn dat hij weet dat er iemand naar hem luistert en er voor hem is.

Natuurlijk werkt dit voor iedereen anders, maar ik denk dat je vriend dit ook wel fijn vindt? En anders veel leuke dingen doen samen, zodat hij een beetje afleiding krijgt van zijn problemen. Zo zal hij zich vast wel beter gaan voelen, denk ik?

Heel veel succes samen in ieder geval! Als het nodig is mag je me altijd noten hoor!

Zijn enveloppen van open when… geen idee om hem misschien iets op te vrolijken?
Heb dat een tijdje terug vaker op girlscene zien langs komen. http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/open-when…-290462.msg274245550.html#msg274245550

Zeggen dat als er iets is hij het altijd bij je kwijt kan? En misschien af en toe wat extra’s doen om hem op te vrolijken, een lief kaartje sturen of een massage geven? Gewoon om te laten weten dat je aan hem denkt en er voor hem bent :slightly_smiling_face: