Hey meiden,
Ik ben 17 en mijn vriend is ook 17. We gaan nu ongeveer een half jaar met elkaar en we wonen iets minder dan 1.5 uur reizen van elkaar af. Dit jaar hebben we beide examen gedaan waardoor we allebei een lange vakantie hadden en elkaar veel konden zien. Nu zijn we allebei een opleiding gaan doen.
Ik heb best wel weinig schooluren en ben daardoor vaak vroeg uit maar mijn vriend heeft elke dag tot 4 uur school. Daardoor is het bijna niet te doen om elkaar na school nog te zien. Nu had hij in de vakantie met me afgesproken dat we zouden stoppen met werken op zaterdag zodat we het weekend samen zouden kunnen zijn maar dit heeft hij nog steeds niet geregeld. Hierdoor zien we elkaar weinig of soms een week helemaal niet. Op zondag moet hij altijd naar zijn familie en ik kan niet bij hem slapen in het weekend omdat er dan geen bed beschikbaar is.
Vrijdag is de enige dag dat we beide meestal vroeg uit zijn alleen nu werkt hij ook op vrijdag en ik ben soms om half 5 uit.
Ik heb het hier moeilijk mee en huil er soms om maar wil niet onze relatie daardoor laten verpesten want ik hou veel van hem.
Hebben jullie misschien tips of advies voor mij want ik ga dit niet volhouden op deze manier?