Vriend ziek reageert al een dag niet

Hoi meiden,

Mijn vriend is ziek en heeft al 24 uur niks meer laten horen van zich. Ook op facebook is hij al een dag niet meer online gekomen.

Wij hadden een discussie en daarna is hij dus niet meer online gekomen. Lijkt mij als je zó ziek bent dat je niet eens meer kan whatsappen dat je dat dan aangeeft aan de ander. Ik vind het zelf echt ontzettende klootzak actie, maar misschien overdrijf ik?

heb je hem al geprobeerd te bellen?

Nee ik heb niks geprobeerd. En ik weet al bijna zeker als ik hem zou bellen dan neemt hij toch niet op, en hij belt ook nooit terug… uit eerdere ervaringen.

Als je zo ziek bent dat je niet online kan komen, hoe moet hij dan laten weten dat hij zo ziek is?
Ik keur het niet goed wat hij doet, maar je kan echt zo ziek zijn, misschien slaapt hij veel of hangt hij alleen maar op/boven de wc.
Ik zou even afwachten wanneer hij weer online komt en hem dan een berichtje sturen.

Nou je staat er niet echt positief in. Waarom stuur je hem zelf niet een bericht?

Heb ik gedaan inderdaad, en gebeld maar zoals verwacht werd er niet opgenomen…

Ik zou ook het even laten rusten. Misschien kost een appje sturen hem al heel veel moeite als hij ziek is.

Oooh nooo, het klinkt als iets heel ernstigs. Zou het de man flu kunnen zijn? :flushed:

Google ‘man flu’ op YouTube voor meer info. :wink:

Hij kan er niks aan doen. Gewoon even de tijd geven.

Er is nu een flinke griepgolf en mensen worden er echt ziek van, weet ik uit m’n omgeving. Als je echt behoorlijk ziek bent heb je wel wat anders aan je hoofd dan appen of op social media rondhangen. Ik had vorig jaar corona en deed op z’n hevigst niks anders dan mezelf van bed naar de wc en naar de keuken slepen, want er moest op een punt toch echt eten en drinken in.
Als je na een paar dagen nog geen contact krijgt zou ik langs gaan of z’n ouders bellen.