Vriend zegt steeds aff

Een jaar geleden voor mijn verjaardag heb ik een jongen ontmoet in de kroeg. Na die avond was er een after party bij mij thuis en had hem uitgenodigd. Hij kwam na werk en we klikte meteen goed. Hij bleef tot 7.30 ‘s ochtends terwijl de rest om 2.00 al weg ging en hebben de hele nacht gepraat.
2 dagen later kwam hij weer na werk langs en bleef hij weer tot zo laat. We hebben weer de hele nacht gepraat en ook voor t eerst gezoend.

Uiteindelijk hebben we een maand gedate en geef ik toe dat ik wel verliefd op m was. Maar toen kapte hij t af omdat hij merkte dat zijn gevoelens niet versterkte en hij toch pas na 2 maand echt gevoelens krijgt voor iemand. Hij wilde er ook niet verder naar kijken, omdat hij met zijn opleiding wilde beginnen en hij dat dan teveel vind met een relatie erbij.

Een week na dat hij het had afgebroken is hij op vakantie gegaan. Ik hoorde dat hij op die vakantie 3 meiden heeft gene*kt en met 1 daar van nog steeds contact heeft. (Even voor de duidelijkheid… die meid woont 2 uur van hem vandaan).

Ik voelde me eigenlijk tot vandaag hier best kut om ondanks dat dit al 3 kwart jaar geleden is.

Hij heeft dus een relatie met die meid en omdat net als elk ander meisje ik ook een beetje van stalken hou. Heb ik haar gevonden. Ze hebben dus een relatie gekregen 3,5 week nadat hij t met mij had afgebroken.

Nu heb ik af en toe nog contact met hem en nodig hem steeds uit om mee te gaan naar de kroeg of leuke dingen te doen en hij zegt ook steeds dat hij mee wil en t leuk vind enzo. (Spoiler: hij zegt steeds last minute af)
Laatst sprak ik hem weer en zei ik dat ik m al lang niet heb gezien en dat hij steeds af zegt. Heb tegen hem gezegd dat als hij me niet wil zien dat hij t gwn moet zeggen en dan stop ik er geen moeite meer in.
Hij vertelde dat hij me echt mist en me wel wil zien etc.
Hij zegt ook steeds “kon ik je maar in t echt zien rn”

Ik heb hem dus afgelopen woensdag uitgenodigd om te gaan poolen. Hij zei “jaa leukkk” en we hadden afgesproken waar en wanneer. En zoals gewoonlijk heeft hij t dus last minute af gezegd.

Dit is nu al minstens 6x gebeurd en ik weet niet wat ik hier mee moet.

Hij zegt dus dat hij me heel graag wil zien maar zegt ook steeds af…

Zelf afkappen, dit werkt niet. Ook niet meer appen. Als hij je echt mist, appt hij je wel om een afspraak te maken en komt hij opdagen. Nu ben je jezelf alleen maar aan het kwellen.

Zal niet werken. Iemand anders is waarschijnlijk je moeite veel meer waard. Vind het ook niet helemaal fair tegenover zijn huidige vriendin om hem steeds uit te nodigen voor leuke dingen wetende dat je gevoelens voor hem hebt.

Maar hij heeft dus nog steeds een relatie met dat meisje, of niet? Anders heb ik het verkeerd gelezen.

Maar… het is echt veel leuker om met iemand af te spreken die niet steeds afzegt. Wat als hij één keer toch met je afspreekt? Dan krijg je nog extra gevoelens voor hem ook, terwijl hij daarna ook weer steeds gaat afzeggen. Je hebt dan niet echt iets om op te bouwen en vertrouwen.