Vriend word chagerijnig als ik geen seks wil

Dit is m’n 1e forum op Girlscene, en ik zit met een probleem. Ik had laatst een week vakantie en toen was ik elke dag met mijn vriend. We deden bijna elke dag wel iets wat met seks te maken had, en ik vond het ook niet erg. Maar nu de vakantie over is en ik het in de vakantie al vaak heb gedaan heb ik er geen zin meer in. Mijn vriend word er onzeker van dat ik het niet wilt en word dan chagerijnig. Ik ben de laatste tijd snel boos of geiriteerd, en dan gaat hij op internet dingen zoeken zoals “vriendin chagerijnig” wat het allemaal nog erger maakt.
Als ik geen zin heb wil het toch niet gelijk zeggen dat ik m’ niet meer leuk vind? Ik snap dat het voor mannen moeilijker is ofzo, maar als ik niet wil wil ik niet. Toch? Hoe denken julie erover?

Het is altijd zo dat wanneer je je vriend lang gezien hebt daarna even moet ‘‘afkicken’’. Dat je vriendje gaat zoeken op ‘‘vriendin chagrijnig, wat nu?’’ is denk ik om je te jennen. Zeg tegen hem dat je dat niet leuk vind. Ik weet niet hoe oud je bent en je vriend? Maar hopelijk is hij volwassenen genoeg om te weten dat ‘‘nee’’ ook echt een nee is.
Voor mannen is het inderdaad moeilijker om even af te kicken. (tenminste bij mijn vriend en mij). Zeg tegen hem dat je van hem houdt en het niet aan hem ligt maar dat elke dag seks hebben gewoon iets te normaal wordt of gewoon iets te veel van het goede. Hopelijk zou die dit begrijpen.

SUC6

:stuck_out_tongue: ik heb hetzelfde probleem maar dan zijn de rollen omgedraaid (althans, zo erg is het bij mij niet :slightly_smiling_face: )

het is inderdaad moeilijk om van elkaar elke dag te zien en seks te hebben, tot elkaar een aantal dagen in de week zien en soms seks hebben.
Seks is ook niet het belangrijkste in de relatie, er horen nog andere dingen ook bij
vraag waarom ie zich zo voelt en vertel er ook gewoon bij dat seks elke dag na een tijd (zoals m’n voorganger zegt) iets te normaal wordt.
Het kan misschien een sleur worden en da’s zeker niet leuk!
Het moet spontaan gebeuren en niet standaard elke dag gebeuren…

Heb ongeveer hetzelfde probleem. Hij negeert me letterlijk als ik eens niet wil. Dus ik volg deze topic zeker voor tips.

Ik heb zo’n beetje precies hetzelfde meegemaakt met een ex van me. Hij werd boos op me als ik geen zin had, ging chagrijnig doen en me negeren. Nou was ik toen nog wat jonger rond de 17 jaar en ging het sowieso niet heel goed in onze relatie, omdat ik me aan veel dingen begon te ergeren dus toen had ik het uitgemaakt.
Maar ik zou zeggen probeer in eerste instantie met hem te praten en als dat niet werkt zou ik me gaan afvragen of je wel echt geschikt bent voor mekaar. Maar dat is wat ik zou doen wie weet heeft een ander betere tips voor je.

Ik ben wel echt verliefd op m’ want hij is het beste wat me is overkomen, maar in een doordeweekse dag bleef ie slapen en m’n wekker ging half 6 dus ik was heel moe en kon nog een half uur slapen, dus dat wilde ik, maar toen ging ie me vingeren wat ik niet heel erg vond maar ik was echt moe dus wilde nog slapen. Maar ik was dus ook half slapend bezig met hem maar hij wil dan gelijk dat ik t afmaak terwijl ik nog wou slapen. Dus toen ik me aankleedde ging ie zichzelf doen, wat uk best kut vond. Omdat ik gewoon wou dat ie me knuffelde enzo…

Ik vind wel dat als jij het niet wil dat je er dan niet eens aan moet beginnen. Mijn vriend wordt ook chagrijnig als ik begin en het niet afmaak.

Ik zou hem dan inderdaad in ieder geval met de hand afmaken als je begint. Ik zou het ook vrij lullig vinden als mijn vriend me eerst opgewonden maakt en halverwege afhaakt.

Maar ik lag half te slapen toen ging hij mij vingeren en wou hij dat ik hem deed , terwijl ik dat eigenlijk niet wou. Dus deed ik he f en ging daarna nog 10 min slapen wat hij niet erg vond, daarna deed hij het zelf.

Dan zeg je tegen hem dat hij dat niet moet doen klaar. Je bent niet verplicht om het dan ook met hem te doen.

Je moet inderdaad direct aangeven dat je het niet wilt.
En daarnaast moet je vriend dat maar mooi accepteren. Jij bent hem niet verplicht om elke avond seks te hebben. Als hij je lief heeft en gek op je is dan hoort hij daar niet moeilijk over te doen.

mijn vriend heeft ook zoiets elke x als we aan het zoenen zijn wil hij verder gaan en wat dat is is elke x verschillend maar dat wil ik soms ook niet :stuck_out_tongue: als hij verder wilt gaan vraag ik random om wat drinken (als ik bij hem ben) of ik zeg dat ik ongesteld ben ofs xD ik vind het zielig om hem soortvan afteweizen want ik hou echt veel van hem en ik wil niet dat hij denkt dat ik hem niet wil

Ik had laatst best wel erge ruzie over dat ik het niet wou. Want hij zou langskomen, dus ik zei alvast dat ik het niet wou. Toen liep het uit op ruzie. En toen hij dit stuurde “Het is gewoon belangrijk dat je jezelf er op een bepaald moment toe zet om gewoon seks te hebben. Je hebt waarschijnlijk ook weleens geen zin om het toilet schoon te maken, toch doe je het. Dit geldt soms ook gewoon voor seks. Als je eenmaal bezig bent is het niet zo erg, het is dan zelfs erg leuk!” En eronder nog zei “Dit is gewoon zo waar”. Werd ik echt pissig. Toen zei ik dat hij niet meer hoefde te komen, waardoor de ruzie nog erger werd :/. Uit eindelijk soort van uitgepraat, en toen kwam hij toch. Hij deed helemaal zovan “ja aan die kant van het bed ik aan deze kant, ik zal je niet aankijken, geen lichamelijk contact”. Als ‘grapje’ ofzo. Toen kwam ik binnen lopen in hoge sokken en lingerie, toen keek. Ie nog niet, toen zat ik op hem en toen ie eindelijk keek, zo nou niet normaal hij ging helemaal los xD. Ik dacht bij mezelf, toch maar liever dit dan weer ruzie. En nu had ik er zelf ook niet zo’n problemen mee. Ik moet zeggen dat een week wachten ook z’n voordelen heeft. Dan als je allebei weer zin hebt is het nog leuker omdat je dan zo lang heb moeten wachten.

Ik snap niet dat je er ruzie om maakt omdat het zo’n probleem is en hem uiteindelijk nog zijn zin geeft. Nu weet hij dat hij je de volgende keer gewoon weer in een hoek kan jagen en dat jij dan weer je sexy kleren voor hem aan gaat trekken en dat hij je zonder pardon kan laten liggen. Sorry maar zo kom je, naar mijn mening, niet echt serieus over.

Maar hoe weet je van tevoren dat je niet wilt? Oke, je kunt op dat moment geen zin hebben, maar wie weet had dat gekomen op het moment dat hij er was. En nu was het al van tevoren ; ja we gaan sowieso geen seks hebben want ik heb geen zin. Ik zou daar geen ruzie om lopen maken, maar ik zou het wel vreemd vinden als ik zo’n berichtje van mijn vriend zou krijgen eerlijk gezegd. En uiteindelijk heb je dus wel seks met hem. Dus je hebt ruzie lopen maken om absoluut niks.

Kijk als hij moves maakt en je hebt op dat moment echt geen zin - aangeven en moet hij het accepteren. Maar je kunt in mijn ogen niet al een paar uur van te voren weten of je dan wel of geen zin hebt. Hij komt toch niet alleen voor seks bij je langs of wel? Of moet je het van tevoren laten weten zodat hij weet of hij wel of niet komt

Wat Falathiel zegt. Jouw gedrag is ook niet heel erg logisch

Ik zou jouw gedrag ook irritant vinden.

Julie lijken niet te snappen hoe het is gegaan. Ik wist dat hij het wilde want hij begon erover. Toen in de middag kreeg ik ook zin en wilde ik hem opvrolijken.

En Nee blijft voor mij een Nee als ik het niet wil.

Ja en toen zei je dat je niet wilde waardoor een ruzie ontstond. Dat klopt inderdaad niet, maar jouw actie hierbij klopt ook niet helemaal. Je kunt niet al weten dat je niet wilt, want zoals je al merkte had je uiteindelijk toch wel zin. Als hij een move maakt en je wilt dan niet, is een nee inderdaad een nee. Maar in dit geval werd jouw nee een ja. Snap je dat het krom overkomt/is?