vriend wilt sex.

Hallo allemaal

Ik ben 15 1/2 jaar en mijn allerbeste vriend vertelde me dat hij sex met mij zou willen.
Ik vertrouw hem heel veel en hij me ook. We kennen elkaar al 4 jaar en we vertellen elkaar alles.
Sex met hem zie ik wel zitten, maar het probleem is dat we geen koppel zijn.
Hij wilt vriendschappelijk sex zeg maar. Ik heb soms het gevoel dat hij wel verliefd is op mij (en eerlijk, het zou echt fantastisch zijn, want ik ben dat ook een beetje op hem). Mijn vriendinnen zeggen dat hij me wilt misbruiken. Nu weet ik totaal niet meer wat ik moet doen :frowning_face: . Is sex dan met een vriend goed??? Of moet ik het eerst aanvragen???

Alvast bedankt
xxx

In principe mag je natuurlijk doen en laten wat je wilt, maar ik zou niet je eerste keer ‘‘weggeven’’ aan ‘‘een vriend’’. Helemaal omdat er gevoelens spelen van jouw kant. Probeer er dus eerst achter te komen of er gevoelens van zijn kant komen, omdat jij nu gaat denken dat er misschien een relatie van komt en hij denkt misschien dat hij alles mag doen met andere vrouwen.

Als het niet goed voelt, wat denk ik nu het geval is bij jou want je twijfelt, niet doen

wacht eerst af of hij het alleen om de seks doet of dat hij je ook echt leuk vindt. tot die tijd moet je het niet doen. je zal misschien spijt krijgen, en jezelf rot voelen. dat ben je niet waard.

En je komt een beetje over alsof je überhaupt nog niet weet of je wel seks wilt in mijn ogen. Ik zou het niet doen.

hoi evelien

Dit x100. Je krijg er gegarandeerd spijt van.

:bowing_man:

Als hij jou echt alles verteld weet jij het best of hij je ooit zou misbruiken of niet, ik zou er nog even over praten en hem vragen wat hij nou precies wil maar als je twijfelt moet je het niet doen hoor!

Aangezien je dit topic aan hebt gemaakt twijfel je nog en omdat het je vriend niet is zou ik het niet doen. Probeer uit te zoeken of de gevoelens wederzijds zijn, want als dat niet zo is krijg je misschien spijt.

Je twijfelt dus nee.
En het is vriendschappelijk nog eens nee

Niet doen. Niet als jullie geen relatie hebben/je niet zeker weet of er diepe gevoelens zijn. Het is tenslotte niet zomaar iets.