Vriend wilt niet schaatsen.

Hee, komende week ga ik waarschijnlijk met mijn ouders&vriend naar kerkrade om te gaan schaatsen, hij schaatst nooit, want hij kan het niet zo goed zegt hij zelf, maar ik vind schaatsen zó romantisch, hoe kan ik hem toch mee op het ijs krijgen?

Zeggen dattie stom is alsie niet schaatst. Zoiets doe ik altijd, en anders gewoon zeggen dat jij het ook niet kan bladiebla.

als hij niet wil schaatsen moet je hem niet dwingen.
jij gaat toch ook niet iets doen wat je niet wil, omdat hij dat wil?

Hij wilt denk ik wel, alleen hij is bang dat hij valt. Ik ga hem niet dwingen hoor haha, maar zou 't heel leuk vinden als ik hem toch mee krijg.

zeg dat ie er jou heel blij mee zou maken

Hmm, hij wil niet. Dat lijkt me toch wel een duidelijke boodschap.

ga dan samen uit eten ofzo? dan hoeft hij ook niet bang te zijn & is het toch romantisch :grinning: ?

Daag 'm uit of leg je erbij neer dat hij gewoon niet wilt.

zeggen dat die er iets terug voor krijgt…

Laat die jongen lekker met rust.

je kan nog proberen hem over te halen, maar als hij écht niet wilt accepteer het voor voorlopig je kan altijd nog met hem schaatsen misschien wil hij t over een maandje ofzo wel, dan is er nogsteeds ijs!
of zoek een plek waar je kan schaatsen en waar niet veel mensen zijn? dan is het niet echt erg als hij het niet kan toch?
en als dat nog niet werkt, accepteer het en verzin iets anders romantisch om te doen :grinning:

Vraag hem of hij echt niet wil, wat hem tegenhoudt? Zeg dat het jou blij zou maken.
Als hij echt niet wil, dan is dat duidelijk, je kan hem niet dwingen iets te doen.

Als hij niet wilt dan niet. Je kunt niet alles leuk vinden:P

^
Inderdaad.

Je durft gewoon niet.
Mietje.
Mwuahaha *mal uitlachen*

zoiets?

vooral niet dwingen, dan gaat ie straks toch mee maar heb je een rotdag omdat je vriendje met zo’n sik rondschaatst. nee, gewoon niet doen.

De zweep erover!

Als ie niet wilt, dan wilt ie het niet ? :’)