vriend wilt naakfoto

Hoi iedereen
Ik heb sinds een paar maanden een hele lieve vriend en ik hou ontzettend veel van hem.
Vannacht waren we een beetje elkaar aan het opwinden door te telefoon beetje seksuele praat enz.
Vanmorgen gingen we dus weer praten en vroeg hij ineens of ik een naaktfoto van mezelf kon sturen. Ik zei dat ik dat liever niet wou en toen werd hij een beetje geïrriteerd. Toen vroeg ik waarom hij zo deed en toen zei hij dat ik hem niet vertrouwde.
Ik probeerde hem telkens uit te leggen dat ik hem wel vertrouwde maar dat ik gewoon liever geen foto’s stuur van zoiets. Toen zei hij van ja waarom niet, waarom vind je het eng, je kan me toch vertrouwen. En dat soort dingen.
Help aub, wat moet ik hier nou mee? Hoe kan ik hem uitleggen dat ik geen naaktfoto wil sturen?
Ik vertrouw mijn vriend trouwens wel maar ik doe dat soort dingen gewoon liever niet en hij snapt dat niet.
Iemand advies aub?

Wat een lul dat hij zo doet. Als jij dat niet wilt hoort hij dat te respecteren. Zeg hem dat maar

Gewoon bij je standpunt blijven en je niet laten overhalen. Als hij dat niet respecteert, dan is dat jammer voor hem maar je moet het echt niet doen.

Niet sturen, nee is nee, je bent hem geen uitleg verschuldigd. Dat heeft hij maar te accepteren, als hij dan nog door blijft zeuren is het een sukkel

Inderdaad, jij voelt je er niet prettig bij dus moet je het niet doen! En als hij dat niet respecteert, dan is hij gewoon een lul. Waarom wil hij per se die foto? Hij kan er uiteindelijk toch niks mee…

Ik vind het heel raar van hem want eerst wou hij helemaal niet over seks praten maar sinds we erover praten is ie zo. Is dat normaal?

Nah, mijn vriend heeft het ook wel eens gevraagd. Maar heb hem gezegd dat ik dat gewoon niet doe. A) Je weet nooit hoe je relatie verloopt; straks gaat het toch mis en zie je je foto’s ineens op internet staan uit een soort wraakactie (hoe vaak hoor je dat wel niet?!) en :sunglasses: wat moettie ermee? Hij kijkt maar lekker naar de real-deal en als hij wil fantaseren gebruikt hij echt zijn fantasie maar :wink:

Ik vertrouw mijn vriend voor 100% maar dit zijn dingen, ik doe het gewoon niet en dat heeft hij maar te accepteren.

Zo denk ik er inderdaad ook over.
Ik had hem die nacht wel een foto gestuurd waar ik in bikini stond maar nu heb ik een beetje het gevoel alsof ik hem nieuwsgierig gemaakt heb en het dus beter niet had kunnen sturen. :confused:

Ik zou inderdaad niks tegen je zin in doen. Als hij niet kan accepteren dat jij dat liever niet doet dan vind ik dat hij geen respect heeft voor jou. Hij zou van jou moeten kunnen houden zoals je bent en accepteren wat jij wel en niet wilt. Hij komt een beetje opdringerig over nu en wie weet word hij ook opdringerig met andere dingen (zoals sex etc.), hoeft niet zo te zijn maar let wel goed op jezelf en doe geen dingen die je eigenlijk niet wilt.

Ja, daarom vind ik het zo raar want normaal is ie helemaal niet opdringerig. Zelfs toen we over seks praatte vroeg hij heletijd: Je vind het toch niet erg he? Als je er niet over wil praten moet je het gewoon zeggen.
Daarom vond ik die vraag van hem ineens zo raar.

Hey iedereen bedankt voor jullie reacties.
mijn vriend heeft me net gebeld en hij doet gewoon weer normaal. :slightly_smiling_face: Alleen ik hoop dat ie het niet nog een keer gaat vragen.

Als hij het wel opnieuw vraagt zou ik zeggen: “Je weet dat ik het niet wil, dus hou erover op.”
En als hij er op door gaat gewoon niet op reageren.

Schat, doe het alsjeblieft niet!
Ik ken zo veel mensen en vriendinnen die het ook hebben gedaan en toen het uit was gegaan zijn die foto’s uitgelekt! Hoe serieus jullie relatie ook is doe het alsjeblieft niet!

Nee ik ga het sowieso echt niet doen. Ik wil dat echt niet. Bedankt voor de tips meiden. :slightly_smiling_face:

Ik wou even laten weten dat hij later die dag mij nog had gebeld en toen heeft ie zijn excuses aangeboden :slightly_smiling_face:

Mooizo. Ik vind het erg goed dat je het niet doet en bij je standpunt blijft. Laat je nooit overhalen voor dat soort dingen.

Fijn om te horen!

Hi, Hij houd dan niet goed genoeg van je om dat te begrijpen! Mij is dat overkomen en uiteindelijk voelde ik me schuldig en toch maar een foto gestuurd want ja ik wou niet dat het uitging…
Uiteindelijk ging hij ermee dreigen dat als ik niet meer lief deed en niks meer stuurde dat hij ze op internet zou zette.
Gelukkig nooit gebeurd vanwege politie erbij.
Maar doe het nooit!
Okal hou je zoveel van hem!

Heel veel succces ermee