vriend wilt in mij komen terwijl ik pil slik

Ik en mijn vriend zijn ondertussen al 4 jaar samen maar zijn pas sinds paar maanden bezig met sex.
Nu heb ik eigenlijk 2 vraagjes
Mijn vriend zegt dat die nu dat die sex heeft ,zichzelf niet meer kan bevredigen en dat dit alleen maar met sex kan omdat het zo goed voelt waardoor hij heel vaak sex wilt. Is dit normaal?

Mijn tweede vraagje is dat mijn vriend graag in mij wilt komen. Ik zit aan de pil maar we gebruiken geen condoom. We zijn elkaars eerste en we hebben ook geen soa’s. Maar toch heb ik er geen veilig gevoel bij aangezien dat je zo veel verhalen hoort over dat het meisje de pil perfect inneemt maar even goed zwanger geraakt is. Weten jullie hier een oplossing voor?

Als je het niet prettig vindt om alleen de pil te slikken dan kun je eventueel condooms gebruiken. Ik zou niet iets doen waar je je niet fijn bij voelt.

Misschien zo’n een condoom kopen dat ongeveer het zelfde gevoel heeft
durex heeft zo eentje dat kan je proberen zie als het werkt

Eerste vraag: is op zich wel begrijpelijk maar hij moet niet vergeten dat jij een mens bent en geen sekspop

Tweede vraag: ik ben zoals je vriend, ik wil dat hij in mij klaarkomt. Hij doet het niet omdat hij het niet veilig vindt. Ik kan hem niet dwingen dus je vriend moet dat accepteren. Denk er wel aan dat de pil enorm veilig is mits je hem goed gebruikt.

Dit dus ook!