vriend wilt geld voor zijn verjaardag

Heey
Mijn vriend wilt heel graag geld voor zijn verjaardag.
Dit vind ik echt enorm saai en helemaal niet leuk om te geven…
Dus ik koop het toch een cadeautje hihi en geef hem geld wat die graag wou maar hebben jullie misschien leuke ideeen om het geld op een leuke manier te geven??
Creatieve ideeen?

Stop het in een doosje, en stop dat doosje in een doos, stop die doos in andere doos etc

Grote strik dr om heen

Tussen een boterham

Geef het geld in dollars i.p.v. euro’s

Koop zo’n kleingeldrol van 5-centen :’)

is dat niet een beetje lullig om te vragen aan je vriendin? Want hoeveel geld wil je geven? Een kado krijgen van je vriendin is toch veel leuker!?

Ik wil ook altijd geld voor me verjaardag veel leuker maar dat zeg ik tegen niemand hoor.

ON-topic:
Ik vind het eigenlijk niet netjes van je vriend dat hij dat vraagt.

uh ik zou geen geld geven
of ik zou alleen maar kleingeld geven en een klein cadeautje erbij
:p.

Ja ik weet dat het een kut cadeau is geld vind ik dan zelf. Ik zou het persoonlijk niet leuk vinden om geld te krijgen van men vriend. Maar hij is aan het sparen voor iets dus hij vraagt voor iedereen geld. Dus ik laat hem maar als hij het echt graag wilt. Maar ik geef hem gewoon nog iets extra’s een cadeautje dus. Maar ik vind het gewoon enorm saai om gewoon het geld in een envlop te doen met een kaartje dus zijn er nog mensen met ideeen:)?

koop een klein kadotje voor hem en doe het daar bij

Ik geef nooit geld aan vrienden en ik wil eigenlijk ook niet dat ze dat aan mij geven. Het is zo saai, zo’n flap in iemands hand drukken.

Wat je inderdaad wel kan doen is het geld ‘leuk’ verpakken ofzo.

Maar nog steeds vind ik het saai en mensen vinden altijd dat ze dan te weinig geld krijgen.

Moet je het eerst bij de bank halen → kost geld.
Dan moet hij het bij de bank weer omwisselen → kost ook weer geld.

En de dollar is minder waard. Shitty gift if you ask me.

een fles zoeken,daar geld in stoppen met geld(kleingeld) en dan in de vriezer stoppen! en dan zit het geld dus in ijs… heb ik een x aan een jongen gegeven en hij vond het super leuk!

en veel mensen stoppen geld in een gelpot…maar of dat nou zo leuk is voor je vriend

dan kan hij toch wel aan zijn vriendin iets anders vragen?
maar als jij toch geld wilt geven doe dan iets wat hiervoor gezegd werd zodat het niet alleen maar saai geld is xd

Ooooh, dat eerste idee vind ik zooo leuk!
Ga ik zeker eens doen bij een vriendin waarvoor ik ECHT niks weet :grinning: !

Dat is best een leuk idee. Kan hij zich daarna uitleven om het ijs kapot te krijgen

Ow maar wacht, er moet toch nog wel water bij, of niet?
Maar dan zakt het toch op de bodem :stuck_out_tongue: ?
Ik had het idee dat het dan door die hele fles zat, met ijs ertussen ^^

stop geld in verstopt in een zak snoep

[i]een vriendin deed dit een ker bij haar vriendje ='D

je hebt een pot
je hebt 10 euro in allemaal muntjes van 5 cent
en stopt dit in de pot
grote strik erom heen
voila[/i]

Snap je de sarcasme ervan niet hihi. Wie geeft er nou geld op een b-day?