vriend wilt geen seks meer

hee meiden,
mijn vriend is 19 en ik 16.
we hebben al ongeveer een half jaar lang seks, maar mijn vriend is streng gelovig en wilt rond zijn 21/22 helemaal geen seks meer tot het huwelijk. hij wilt het dus minderen later tot 0.
maar nu is hij altijd degene die seks wilt, ookal wil ik het soms niet. altijd wilt hij het. dus dat vind ik ook wel beetje raar.
maar het gaat denk ik dus heel moeilijk worden, want we hebben al zo vaak seks gehad, en ik vind het helemaal niet erg om te minderen, maar helemaal geen seks heb ik wel moeite mee…
maar om het daardoor uit te maken vind ik ook wel een te grote stap.
hoe zouden jullie daar op reageren als je vriend zoiets zou zeggen?
en hebben jullie tips?
alvast bedankt!

Ik vind net zeer raar dat hij het nu wel wilt en straks dan opeens niet meer vanwege het geloof.

ja vind ik ook raar, maar elke keer seks telt als een ‘zonde’ volgens hem.
en nu maaekt het voor hem nog niet veel uit, maar als hij ouder is wilt hij sowieso aan zijn geloof werken, beter geloven, vaker bidden. ik denk dat dat er mee te maken heeft.

amen.

Eens!

dit

Mag alleen penetratie niet en de rest wel? Ik denk niet dat je er wat aan kan veranderen.

Hij wilt mínderen en afbouwen, nou nou wat een vrome kerel zeg. Wat een onzin dit.

helemaal niks mag, dus ook niet oraal.
maar hoe kan ik hier het beste mee om gaan?

Hoeft niet. Het kan toch dat het hem toen niets kon schelen, maar nu wel?

Wat wel vreemd is is dat hij wil minderen. Dat werkt niet. Of wel seks, of helemaal stoppen.

Je kan er met hem over proberen te praten, dat het gewoon niet redelijk is om dit te eisen. Vooral omdat je het toch al gedaan. Of accepteren, het is maar voor 2 jaar. Ik weet ook niet hoelang jullie hebben.

Ik vind dit heel raar. Hij is dus niet strenggelovigen, de strenggelovigen die ik ken doen zoiets niet. Snap niet echt waarom hij het nu dan wel doet en over 2 jaar niet meer ? Een zonde is toch een zonde, wanneer je het ook doet ?

Ik zou een goed duidelijk gesprek met hem voeren, vragen naar de redenen e.d

Wat krom zeg :")

Je haalt me de woorden uit de bek.

Ik zou net zeggen.
Vromer als de Paus.

Eerst lekker genieten van alles wat god en ouders verboden hebben en dan vlak voor het huwelijk je aanpassen om zo te laten wat voor goedgelovige je bent.

Geloof je het zelf.
En kan je rekenen?

Zal er maar niet op rekenen dan.

Ik denk helemaal niet.

Berouw komt na de zonde.

Dan is het toch een zonde om nu al zoveel berouw te hebben.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Jezus Spookkatje kon dat niet niet gewoon in 1 bericht ofzo. :grinning_face_with_smiling_eyes: Lekker aan het powerposten